vytisknout velikost písma Nissan Juke s faceliftom sa ukazuje na prvej snímke

Značka Nissan na autosalóne v Ženeve predstaví aj modernizované prevedenie svojho populárneho modelu Juke.

Iste sa zhodneme na tom, že súčasný Nissan Juke pôsobí aj po niekoľkých rokoch od svojej premiéry stále osobitým a originálnym dojmom. Čas ale beží, a tak sa tento rok v Ženeve dočkáme jeho modernizovanej verzie. Bohužiaľ je potrebné konštatovať, že prvá uvoľnená snímka odhaluje oba konce karosérie tohto modelu do hmly, pričom práve tieto partie majú novinku odlíšiť od jej súčasného prevedenia.

Nissan Juke 2014 prev.png
Modernizovaný Nissan Juke na prvom oficiálnom snímku
 

Podľa doterajších únikov špionážnych snímok a informácií sa má však napríklad horný rad popredných svietidiel dočkať členitejšieho tvarovania. Očakávať môžeme tiež novo štylizované nárazníky, modifikácie interiéru sa dotknú obligátneho zlepšenia obkladových materiálov a decentne upravenej palubnej dosky s dotykovým monitorom prevzatým z novej generácie modelu Nissan Qashqai. Pod kapotou sa zrejme objavia modifikované motory z tej istej typovej rady Qashqai.

Namiesto doterajšieho agregátu 1,6 i/69 kW zrejme nastúpi preplňovaná jednotka 1,2 l, pričom vylepšený vznetový štvorvalec 1,5 dCi ponúkne v kombinácii s predným pohonom pri nezmenenom výkone 110 koní (81 kW) emisie CO2 znížené pod hranicu 100 g/km. Očakáva sa tiež zavedenie nového stupňa Nissan Juke Nismo RS, ktorý bude vychádzať z verzie Juke Nismo a ponúkne najvyšší výkon 215 koní (158 kW). Múdrejší budeme ale až v Ženeve...

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY