vytisknout velikost písma Nissan Juke RSnow s pásmi je presne to, čo na zimu potrebujete

Nissan Juke RSnow s pásmi je presne to, čo na zimu potrebujete

Vždy, keď sa v médiách objavia správy o prekvapivo katastrofálnej snehovej kalamite (ako prekvapivé v januári a februári!), začnú ľudia zrazu potrebovať štvorkolku a SUV. Lepšie riešenie má ale Nissan, ktorý na štvorkolku a SUV, v tomto prípade model Juke Nismo RS, nasadil pásy.

nissan-juke-nismo-rsnow-001-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-015-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-018-1.jpgZásoba trakcie s pásmi je aj na snehu a ľade takmer nevyčerpateľná. Avšak na jazdenie po bežnej ceste sa takéto riešenie kvôli vysokému valivému odporu príliš nehodí

Nissan týmto špeciálnym upraveným Juke Nismo RSnow láka na svoje snehové radovánky na zamrznutých jazerách vo Fínsku, kde sa môžu vodiči naučiť jazdiť za ťažkých podmienok so zníženou trakciou.

Nissan Juke Nismo RSnow nie je proti produkčnému modelu nijak radikálne prestavaný. Zmenilo sa len nastavenie softvéru pohonu všetkých kolies, dokonca aj motor je sériový a aj automatická prevodovka CVT zostala rovnaká.

nissan-juke-nismo-rsnow-002-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-003-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-004-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-005-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-006-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-007-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-008-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-009-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-010-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-011-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-012-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-013-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-014-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-016-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-017-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-019-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-020-1.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY