vytisknout velikost písma Nissan Juke RSnow s pásmi je presne to, čo na zimu potrebujete

Nissan Juke RSnow s pásmi je presne to, čo na zimu potrebujete

Vždy, keď sa v médiách objavia správy o prekvapivo katastrofálnej snehovej kalamite (ako prekvapivé v januári a februári!), začnú ľudia zrazu potrebovať štvorkolku a SUV. Lepšie riešenie má ale Nissan, ktorý na štvorkolku a SUV, v tomto prípade model Juke Nismo RS, nasadil pásy.

nissan-juke-nismo-rsnow-001-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-015-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-018-1.jpgZásoba trakcie s pásmi je aj na snehu a ľade takmer nevyčerpateľná. Avšak na jazdenie po bežnej ceste sa takéto riešenie kvôli vysokému valivému odporu príliš nehodí

Nissan týmto špeciálnym upraveným Juke Nismo RSnow láka na svoje snehové radovánky na zamrznutých jazerách vo Fínsku, kde sa môžu vodiči naučiť jazdiť za ťažkých podmienok so zníženou trakciou.

Nissan Juke Nismo RSnow nie je proti produkčnému modelu nijak radikálne prestavaný. Zmenilo sa len nastavenie softvéru pohonu všetkých kolies, dokonca aj motor je sériový a aj automatická prevodovka CVT zostala rovnaká.

nissan-juke-nismo-rsnow-002-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-003-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-004-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-005-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-006-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-007-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-008-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-009-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-010-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-011-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-012-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-013-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-014-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-016-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-017-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-019-1.jpgnissan-juke-nismo-rsnow-020-1.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY