vytisknout velikost písma Nissan Juke-R 2.0 ide do výroby. Vznikne maximálne 17 kusov

Nissan Juke-R 2.0 ide do výroby. Vznikne maximálne 17 kusov

Koncept Juke-R vzbudil takú pozornosť, že nakoniec Nissan pár exemplárov vyrobil a predal. V júni sa predstavila verzia 2.0, ktorá technicky vychádza z posilneného GT-R Nismo a tiež tá sa bude predávať. Samozrejme nepôjde o stovky kusov, maximálne bude vyrobených sedemnásť exemplárov.

Koľko vozidiel Nissanu Juke-R 2.0 ale nakoniec vznikne, to záleží na dopyte. Je pokojne možné, že to nebude ani spomínaných sedemnásť vozidiel, pretože sa nenájde dosť záujemcov. Predstava malého crossoveru s výkonom 441 kW (600 koní) je prirodzene lákavá, ale cena zodpovedá tomu, o akú špecialitu sa jedná.

Kto bude mať záujem, ten bude potrebovať podľa predbežných správ v prepočte približne 500 tisíc eur, čo sú peniaze, za ktoré môžete kúpiť pokojne aj niekoľko zaujímavých športových automobilov. Nissan navyše nespresnil technické detaily. Len pre predstavu, prvý Juke-R začínal s výkonom 357 kW (458 k).

getthumbnail (11).jpggetthumbnail (16).jpggetthumbnail (17).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (8).jpggetthumbnail (15).jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY