vytisknout velikost písma Nissan Juke-R 2.0 ide do výroby. Vznikne maximálne 17 kusov

Nissan Juke-R 2.0 ide do výroby. Vznikne maximálne 17 kusov

Koncept Juke-R vzbudil takú pozornosť, že nakoniec Nissan pár exemplárov vyrobil a predal. V júni sa predstavila verzia 2.0, ktorá technicky vychádza z posilneného GT-R Nismo a tiež tá sa bude predávať. Samozrejme nepôjde o stovky kusov, maximálne bude vyrobených sedemnásť exemplárov.

Koľko vozidiel Nissanu Juke-R 2.0 ale nakoniec vznikne, to záleží na dopyte. Je pokojne možné, že to nebude ani spomínaných sedemnásť vozidiel, pretože sa nenájde dosť záujemcov. Predstava malého crossoveru s výkonom 441 kW (600 koní) je prirodzene lákavá, ale cena zodpovedá tomu, o akú špecialitu sa jedná.

Kto bude mať záujem, ten bude potrebovať podľa predbežných správ v prepočte približne 500 tisíc eur, čo sú peniaze, za ktoré môžete kúpiť pokojne aj niekoľko zaujímavých športových automobilov. Nissan navyše nespresnil technické detaily. Len pre predstavu, prvý Juke-R začínal s výkonom 357 kW (458 k).

getthumbnail (11).jpggetthumbnail (16).jpggetthumbnail (17).jpggetthumbnail (7).jpggetthumbnail (8).jpggetthumbnail (15).jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY