vytisknout velikost písma Nissan GT-R Nismo sa predstaví v Ženeve, privezie 600 koní (38x foto)

Automobilka Nissan oznámila, že špičkové prevedenie modelu GT-R Nismo v európskom prevedení oslávi svoju premiéru už budúci mesiac na autosalóne v Ženeve.
Nissan GT-R Nismo sa predstaví v Ženeve, privezie 600 koní (38x foto)
Zoznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Fotogaléria (38 nových foto)

O prípravách modelu Nissan GT-R Nismo sme vás predbežne informovali už v polovici minulého roka, kedy sa špekulovalo o zrýchlení z 0 na 100 km/h okolo neuveriteľných 2 s, čo doteraz Nissan ani nepotvrdil, ani nevyvrátil. V novembri potom vozidlo vyrazilo na Severnú slučku Nürburgringu, kde dosiahlo vynikajúceho výkonu, keď jedno kolo zašlo za 7:08:69, a zastavilo sa aj na okruhu Sodeguara.

Nissan GT R Nismo EU 37.jpgNissan GT R Nismo EU 23.jpgNissan GT R Nismo EU 35.jpg
Nissan GT R Nismo EU 25.jpgNissan GT R Nismo EU 26.jpgNissan GT R Nismo EU 27.jpg
Nissan GT-R Nismo v európskej špecifikácii bude predstavený v Ženeve

Svoju premiéru Nissan GT-R Nismo oslávil už vlani na autosalóne v Tokiu. V Japonsku sa už predáva, avšak zákazníci v Európe stále čakajú na začatie dodávok, ktoré má odštartovať v septembri. Doteraz prebiehalo ladenie tohto modelu podľa európskych požiadaviek, a to najmä na Nürburgringu, kde sa vozidlo dočkalo najmä upravenej aerodynamiky a nového nastavenia podvozku. V porovnaní so štandardným Nissanom GT-R má prevedenie Nismo vykazovať lepší prítlak, ktorý má byť pri rýchlosti 300 km/h až o 100 kg vyšší.

Nissan GT R Nismo EU 29.jpgNissan GT R Nismo EU 30.jpgNissan GT R Nismo EU 31.jpg
Nissan GT R Nismo EU 17.jpgNissan GT R Nismo EU 18.jpgNissan GT R Nismo EU 15.jpg
Jazdné výkony európskej verzie zatiaľ stále neboli oznámené, avšak nepochybne budú stáť zato...

Nissan GT-R Nismo disponuje upraveným zážihovým šesťvalcom 3,8 l V6, ktorý bude podľa posledných informácií dosahovať výkon 600 koní (441 kW) a krútiaci moment 652 Nm, ktorý sa prenáša na kolesá oboch náprav. Nielen nastavenie podvozka a aerodynamiky, ale aj úpravy motora vychádzajú zo závodnej špecifikácia Nissan GT-R GT3. Ide najmä o modifikované plnenie s väčšími turbodúchadlami, samostatné riadenie zapaľovania pre každý valec alebo upravené mazanie so suchou kľukovou skriňou.

 

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Dlho očakávaný test: Porsche Macan 2.0T

Nájdu sa mnohí, ktorí odošlú Porsche kvôli štvorvalcovému crossoveru kade ľahšie. Faktom ale je, že toto auto svoj predajný zmysel má a funguje veľmi dobre.

včera | Dalibor Žák
Test jazdenky: Volkswagen Golf VII je skvelý, ale dieselu by sme sa vyhli

Test jazdenky: Volkswagen Golf VII

Ak vás moderný Golf VII láka ako ojazdené auto, dobre si rozmyslite, čo chcete.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY