vytisknout velikost písma Nissan GT-R Nismo sa predstaví v Ženeve, privezie 600 koní (38x foto)

Automobilka Nissan oznámila, že špičkové prevedenie modelu GT-R Nismo v európskom prevedení oslávi svoju premiéru už budúci mesiac na autosalóne v Ženeve.
Nissan GT-R Nismo sa predstaví v Ženeve, privezie 600 koní (38x foto)
Zoznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo
  2. Fotogaléria (38 nových foto)

O prípravách modelu Nissan GT-R Nismo sme vás predbežne informovali už v polovici minulého roka, kedy sa špekulovalo o zrýchlení z 0 na 100 km/h okolo neuveriteľných 2 s, čo doteraz Nissan ani nepotvrdil, ani nevyvrátil. V novembri potom vozidlo vyrazilo na Severnú slučku Nürburgringu, kde dosiahlo vynikajúceho výkonu, keď jedno kolo zašlo za 7:08:69, a zastavilo sa aj na okruhu Sodeguara.

Nissan GT R Nismo EU 37.jpgNissan GT R Nismo EU 23.jpgNissan GT R Nismo EU 35.jpg
Nissan GT R Nismo EU 25.jpgNissan GT R Nismo EU 26.jpgNissan GT R Nismo EU 27.jpg
Nissan GT-R Nismo v európskej špecifikácii bude predstavený v Ženeve

Svoju premiéru Nissan GT-R Nismo oslávil už vlani na autosalóne v Tokiu. V Japonsku sa už predáva, avšak zákazníci v Európe stále čakajú na začatie dodávok, ktoré má odštartovať v septembri. Doteraz prebiehalo ladenie tohto modelu podľa európskych požiadaviek, a to najmä na Nürburgringu, kde sa vozidlo dočkalo najmä upravenej aerodynamiky a nového nastavenia podvozku. V porovnaní so štandardným Nissanom GT-R má prevedenie Nismo vykazovať lepší prítlak, ktorý má byť pri rýchlosti 300 km/h až o 100 kg vyšší.

Nissan GT R Nismo EU 29.jpgNissan GT R Nismo EU 30.jpgNissan GT R Nismo EU 31.jpg
Nissan GT R Nismo EU 17.jpgNissan GT R Nismo EU 18.jpgNissan GT R Nismo EU 15.jpg
Jazdné výkony európskej verzie zatiaľ stále neboli oznámené, avšak nepochybne budú stáť zato...

Nissan GT-R Nismo disponuje upraveným zážihovým šesťvalcom 3,8 l V6, ktorý bude podľa posledných informácií dosahovať výkon 600 koní (441 kW) a krútiaci moment 652 Nm, ktorý sa prenáša na kolesá oboch náprav. Nielen nastavenie podvozka a aerodynamiky, ale aj úpravy motora vychádzajú zo závodnej špecifikácia Nissan GT-R GT3. Ide najmä o modifikované plnenie s väčšími turbodúchadlami, samostatné riadenie zapaľovania pre každý valec alebo upravené mazanie so suchou kľukovou skriňou.

 

 

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY