vytisknout velikost písma Nissan GT-R Nismo na okruhu Sodeguara: celkom nuda... (+14x foto)

Čo už, toto auto bude naozaj veľmi, veľmi rýchle, avšak natočiť k nemu skutočne pútavú prezentáciu z jazdy na závodnej trati až také jednoduché byť nemusí.
Zoznam kapitol
  1. Nissan GT-R Nismo na Sodeguare
  2. Fotogaléria

O prípravách špičkového prevedenia radu GT-R v podobe modelu Nissan GT-R Nismo sme vás predbežne informovali už v polovici minulého roka, kedy sa špekulovalo o zrýchlení z 0 na 100 km/h okolo neuveriteľných 2 s, čo doteraz Nissan ani nepotvrdil, ani nevyvrátil. V novembri potom vozidlo vyrazilo na Severnú slučku Nürburgringu, kde dosiahlo vynikajúceho výkonu, keď jedno kolo zašlo za 7:08:69, avšak trochu pikantnou skutočnosťou zostáva, že automobilka Nissan stále nezverejnila jazdné výkony tohto modelu.

Nissan GT R Nismo Sodegaura 03.jpgNissan GT R Nismo Sodegaura 06.jpgNissan GT R Nismo Sodegaura 05.jpg
Nissan GT R Nismo Sodegaura 08.jpgNissan GT R Nismo Sodegaura 11.jpgNissan GT R Nismo Sodegaura 12.jpg
Nissan GT-R Nismo v plnej paráde, avšak stále bez oficiálnych jazdných výkonov...

Vieme teda len to, že Nissan GT-R Nismo disponuje upraveným zážihovým šesťvalcom 3,8 l V6 s výkonom 595 koní (441 kW) a krútiacim momentom 650 Nm, ktorý sa prenáša na kolesá zadnej nápravy. Ak patríte k milovníkom racionálne postavených a veľmi rýchlych automobilov, môžete sa teraz pozrieť na čerstvú snímku natočenú na japonskej pretekárskej trati Sodeguara. Ide o krátky, len niečo cez tri minúty dlhý film, ktorý toho v podstate veľa z nového vozidla neukazuje.

Je plný rýchlych strihov, časových skokov a záberov bieleho auta ľahko kĺžuceho ideálnou stopou okruhu Sodeguara, pričom zábery z interiéru chvíľami budia dojem, ako by v ňom vodič za volantom driemal. Podľa nás sa tvorcom tohto filmu nepodarilo vytvoriť dynamickú, agresívne a dych berúce atmosféru, ktorá by tomuto úchvatnému stroju pristala. Alebo to vidíte inak...?

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY