vytisknout velikost písma Nissan GT-R: Ešte jeden facelift, nová generácia až o tri roky ako hybrid

Nissan GT-R: Ešte jeden facelift, nová generácia až o tri roky ako hybrid

Nissan budúci rok predstaví ešte jeden posledný facelift pre kupé GT-R, než dorazí nová generácia. Tá mala pôvodne prísť už v roku 2016, ale vysoko postavený manažér automobilky povedal magazínu Autocar, že Nissan ešte ani nezačal pracovať na dizajne a že skôr ako za tri roky nové auto nebude. 

Nissan však už pracuje na pohonnom ústrojenstve pre nové GT-R. Má sa jednať o hybridný pohon, ale ako sa stalo u športovo zameraných áut módou, nepôjde ani tak o emisie, ako skôr o ešte väčší výkon. Ťažko ale špekulovať nad konečnými číslami. 

Posledná cestná verzia Nissanu GT-R, upravený model Nismo, posiela na všetky kolesá výkon 441 kW (600 koní). Je možné, že facelift dostane buď tento motor, alebo ešte trošku posilní, ale skutočne sa nedá odhadnúť, aké čísla ponúkne nová generácia označovaná ako R36. 

S vývojom hybridného pohonu pre Nissan GT-R (R36) pomáha údajne aj Williams a auto si opäť zachová motor vpredu a pohon všetkých kolies. Dizajn sa inšpiruje v koncepte Vision 2020 Gran Turismo, ktorý môžete poznať buď zo závodného simulátora Gran Turismo 6 alebo tohtoročného festivalu rýchlosti v Goodwoode.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY