vytisknout velikost písma Nissan Friend-ME Concept: čisto štylistické cvičenie

Svoju premiéru na európskej pôde si vo Frankfurte odbila aj štúdia Nissan Friend-ME Concept.
Nissan Friend-ME Concept: čisto štylistické cvičenie
Zoznam kapitol
  1. Nissan Friend-ME
  2. Fotogaléria

Nutné priznať, že značka Nissan sa na tohtoročnom autosalóne vo Frankfurte zrovna nevytiahla. Ukázala snáď len facelifty kompaktných modelov Nissan Note a Nissan Micra a novú generáciu radu Nissan X-Trail/Rouge, avšak u nej zatiaľ uviedla len veľmi chabé informácie, takže ani poriadne nevieme, aké bude mať motory.

_DSC0041.JPG_DSC0040.JPG_DSC0042.JPG
_DSC0037.JPG_DSC0038.JPG_DSC0039.JPG
Nissan Friend-ME Concept

Ani so štúdiami si tentokrát v Nissane zrejme príliš hlavu nelámali, a tak vystavili aspoň koncept Friend-ME, ktorý svoju premiéru slávil už na tohtoročnom autosalóne v Šanghaji. Na druhú stranu luxusná značka Nissanu Infiniti na svojom stánku boduje s novou štúdiou Infiniti Q30, čo je naozaj veľmi zaujímavý kúsok ...

Nissan Friend-ME Concept je čistou štylistickou štúdiou, o ktorej technike sa výrobca príliš nerozhovoril (vieme prakticky len to, že sa o jej pohon stará hybridná sústava pureDrive). Tento prototyp vznikol v spolupráci štylistických tímov Nissanu v čínskom Pekingu (NDC) a domáceho strediska NGDC pod vedením Shira Nakamura. Za základ údajne poslúžila podlahová plošina jedného zo sériových modelov značky Nissan, čo uľahčilo a urýchlilo stavbu prototypu.

_DSC0043.JPG_DSC0044.JPG_DSC0045.JPG_DSC0034.JPG_DSC0035.JPG_DSC0036.JPG

Vo vnútri vozidla Nissan Friend-ME Concept si všimneme hlavne výraznej priebežnej stredovej konzoly, ktorá prechádza medzi prednými aj zadnými sedadlami. Väčšina plochy tejto konzole, ako aj palubná dosky, je pokrytá dotykovými monitormi, vďaka ktorým majú aj cestujúci na zadných sedadlách prehľad o prevádzkových údajoch vozidla.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY