vytisknout velikost písma Nissan 370Z Nismo: výraznejší vzhľad, rovnaký motor (+ 33x foto)

Automobilka Nissan cez víkend v Severnej Karolíne predstavila modernizované prevedenie svojho športového modelu 370Z Nismo.
Nissan 370Z Nismo: výraznejší vzhľad, rovnaký motor (+ 33x foto)
Zoznam kapitol
  1. Nissan 370Z Nismo
  2. Fotogaléria

Už vo štvrtok sme vám ukázali snímku naznačujúcu podobu vylepšenej verzie modelu Nissan 370Z Nismo, ktorý zostáva hrdým reprezentantom toho najlepšieho z dvojdverových modelov Nissan radu Z (pozri napr. Nissan 300 ZX, 1984). Miestom oficiálnej premiéry sa stalo tradičné stretnutie ZDayZ, ktoré sa konalo minulý víkend v rezorte Fontana Village v Severnej Karolíne. Predaje majú začať už v priebehu tohtoročného júna.

Najvýraznejších zmien sa dočkala predná časť karosérie tohto kupé, ktorá dostala výrazne členitejší nárazník so vstavanými pásmi LED denného svietenia a kontrastnými, červeno sfarbenými prvkami v jeho spodnej časti. Celkovo vzaté Nissan 370Z Nismo zamenil svoj ​​doteraz decentný kabát za extravagantný outfit, a práve nový predný nárazník tu odvádza najväčšiu porciu práce.

Modelový rok 2015 priniesol modelu 370Z Nismo taktiež nové deväťnásťpalcové kované ráfiky, prepracovaný zadný difúzor a menšie prítlačné krídlo na zadnej časti. Červené akcenty použité na povrchových dieloch karosérie prechádzajú svojím odtieňom aj do interiéru, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro s čalúnením čiernou kožou po stranách a červeným semišom na stredoch.

2015_nissan_nismo_370z_15.JPG2015_nissan_nismo_370z_16.JPG2015_nissan_nismo_370z_17.JPG2015_nissan_nismo_370z_18.JPG2015_nissan_nismo_370z_19.JPG2015_nissan_nismo_370z_21.JPG
Modifikácie zaznamenáme aj na palube

Elektronický výstroj pracoviska vodiča môže byť obohatený paketom Tech Grade s vylepšenou navigáciou so sedempalcovým displejom, cúvacou kamerou, všestrannou konektivitou vrátane Bluetooth a ďalšími obvyklými prvkami. Úpravami prešlo aj odladenie prvkov závesov kolies. Pod kapotou sa nič nezmenilo, takže tam tróni vidlicový šesťvalec 3,7 l s výkonom 344 koní, ktorý vozidlu umožní zrýchliť z 0 na 100 km/h za 5,2 s.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY