vytisknout velikost písma Nissan 370Z Nismo: výraznejší vzhľad, rovnaký motor (+ 33x foto)

Automobilka Nissan cez víkend v Severnej Karolíne predstavila modernizované prevedenie svojho športového modelu 370Z Nismo.
Nissan 370Z Nismo: výraznejší vzhľad, rovnaký motor (+ 33x foto)
Zoznam kapitol
  1. Nissan 370Z Nismo
  2. Fotogaléria

Už vo štvrtok sme vám ukázali snímku naznačujúcu podobu vylepšenej verzie modelu Nissan 370Z Nismo, ktorý zostáva hrdým reprezentantom toho najlepšieho z dvojdverových modelov Nissan radu Z (pozri napr. Nissan 300 ZX, 1984). Miestom oficiálnej premiéry sa stalo tradičné stretnutie ZDayZ, ktoré sa konalo minulý víkend v rezorte Fontana Village v Severnej Karolíne. Predaje majú začať už v priebehu tohtoročného júna.

Najvýraznejších zmien sa dočkala predná časť karosérie tohto kupé, ktorá dostala výrazne členitejší nárazník so vstavanými pásmi LED denného svietenia a kontrastnými, červeno sfarbenými prvkami v jeho spodnej časti. Celkovo vzaté Nissan 370Z Nismo zamenil svoj ​​doteraz decentný kabát za extravagantný outfit, a práve nový predný nárazník tu odvádza najväčšiu porciu práce.

Modelový rok 2015 priniesol modelu 370Z Nismo taktiež nové deväťnásťpalcové kované ráfiky, prepracovaný zadný difúzor a menšie prítlačné krídlo na zadnej časti. Červené akcenty použité na povrchových dieloch karosérie prechádzajú svojím odtieňom aj do interiéru, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro s čalúnením čiernou kožou po stranách a červeným semišom na stredoch.

2015_nissan_nismo_370z_15.JPG2015_nissan_nismo_370z_16.JPG2015_nissan_nismo_370z_17.JPG2015_nissan_nismo_370z_18.JPG2015_nissan_nismo_370z_19.JPG2015_nissan_nismo_370z_21.JPG
Modifikácie zaznamenáme aj na palube

Elektronický výstroj pracoviska vodiča môže byť obohatený paketom Tech Grade s vylepšenou navigáciou so sedempalcovým displejom, cúvacou kamerou, všestrannou konektivitou vrátane Bluetooth a ďalšími obvyklými prvkami. Úpravami prešlo aj odladenie prvkov závesov kolies. Pod kapotou sa nič nezmenilo, takže tam tróni vidlicový šesťvalec 3,7 l s výkonom 344 koní, ktorý vozidlu umožní zrýchliť z 0 na 100 km/h za 5,2 s.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY