vytisknout velikost písma Nissan 370Z Nismo: výraznejší vzhľad, rovnaký motor (+ 33x foto)

Automobilka Nissan cez víkend v Severnej Karolíne predstavila modernizované prevedenie svojho športového modelu 370Z Nismo.
Nissan 370Z Nismo: výraznejší vzhľad, rovnaký motor (+ 33x foto)
Zoznam kapitol
  1. Nissan 370Z Nismo
  2. Fotogaléria

Už vo štvrtok sme vám ukázali snímku naznačujúcu podobu vylepšenej verzie modelu Nissan 370Z Nismo, ktorý zostáva hrdým reprezentantom toho najlepšieho z dvojdverových modelov Nissan radu Z (pozri napr. Nissan 300 ZX, 1984). Miestom oficiálnej premiéry sa stalo tradičné stretnutie ZDayZ, ktoré sa konalo minulý víkend v rezorte Fontana Village v Severnej Karolíne. Predaje majú začať už v priebehu tohtoročného júna.

Najvýraznejších zmien sa dočkala predná časť karosérie tohto kupé, ktorá dostala výrazne členitejší nárazník so vstavanými pásmi LED denného svietenia a kontrastnými, červeno sfarbenými prvkami v jeho spodnej časti. Celkovo vzaté Nissan 370Z Nismo zamenil svoj ​​doteraz decentný kabát za extravagantný outfit, a práve nový predný nárazník tu odvádza najväčšiu porciu práce.

Modelový rok 2015 priniesol modelu 370Z Nismo taktiež nové deväťnásťpalcové kované ráfiky, prepracovaný zadný difúzor a menšie prítlačné krídlo na zadnej časti. Červené akcenty použité na povrchových dieloch karosérie prechádzajú svojím odtieňom aj do interiéru, ktorému dominujú športové sedadlá Recaro s čalúnením čiernou kožou po stranách a červeným semišom na stredoch.

2015_nissan_nismo_370z_15.JPG2015_nissan_nismo_370z_16.JPG2015_nissan_nismo_370z_17.JPG2015_nissan_nismo_370z_18.JPG2015_nissan_nismo_370z_19.JPG2015_nissan_nismo_370z_21.JPG
Modifikácie zaznamenáme aj na palube

Elektronický výstroj pracoviska vodiča môže byť obohatený paketom Tech Grade s vylepšenou navigáciou so sedempalcovým displejom, cúvacou kamerou, všestrannou konektivitou vrátane Bluetooth a ďalšími obvyklými prvkami. Úpravami prešlo aj odladenie prvkov závesov kolies. Pod kapotou sa nič nezmenilo, takže tam tróni vidlicový šesťvalec 3,7 l s výkonom 344 koní, ktorý vozidlu umožní zrýchliť z 0 na 100 km/h za 5,2 s.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY