vytisknout velikost písma Nielen Škoda oslavuje. Hyundai oznamuje šesť miliónov predaných áut

Nielen Škoda oslavuje. Hyundai oznamuje šesť miliónov predaných áut

Pred pár dňami oznámila Škoda jedenásť miliónov vozidiel vyrobených v Mladej Boleslavi, pričom tejto správe predchádzalo hneď niekoľko ďalších oznamujúcich rôzne viac či menej dôležité míľniky. Nie je žiadne tajomstvo, že práve českú značku berie Hyundai ako svojho hlavného konkurenta a tak možno nie je až tak prekvapivé, že tu dnes máme aktuálnu informáciu pôvodom od kórejskej značky. Aj tá zhodou okolností oslavuje milióny automobilov.

Presne povedané Hyundai oslavuje šesť miliónov automobilov predaných v Európe. Na európsky trh vstúpila táto značka v roku 1977, samozrejme vtedy boli kórejské modely dovážané. Prvý Hyundai ponúkaný pre tunajších zákazníkov, ktorý nepochádzal z Kórey, sa objavil až o dvadsať rokov neskôr, pričom ho vyrobil turecký závod. V roku 2008 zišla prvá i30 z výrobnej linky v Nošoviciach a konečne minulý rok otvoril Hyundai testovacie stredisko na Nürburgringu.

Čo sa predajov týka, na prvý milión potreboval Hyundai devätnásť rokov. Druhý milión predaných áut na európskom trhu prišiel po piatich rokoch, na tretí už stačili štyri roky, štvrtý a piaty milión prebehol za tri roky a ten šiesty bol dielom dvoch rokov.

hjonde2.jpg
Ilustračné foto z akcie, kde Hyundai oslávil pre zmenu milión áut vyrobených v českých Nošoviciach
Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

Test jazdenky: Ford Mondeo je už v rokoch a ponuka pekných áut sa zmenšuje

včera | Dalibor Žák
Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Test motocykla BMW S 1000 XR: Superbike na chodúľoch

Keď sa pozriete, čo a za koľko ponúka konkurencia, napríklad tá z Bologne, nie je celková cena za plne vybavené BMW S 1000 XR nijako prehnaná. Faktom ale zostáva, že tento neobvyklý adventure bike nie je pre každého.

24. 7. 2017 | Dalibor Žák
Test na pondelok: Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Mazda3 Sedan 2.0 Skyactiv-G120

Toto je skrátka dobrý automobil. Nie je najrýchlejší v triede, nie je ani najpriestrannejší, alebo najmodernejší. Lenže akonáhle s ním vezmete pár zákrut, zistíte, že v sebe naozaj má čosi príťažlivého.

17. 7. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY