vytisknout velikost písma Nielen autá musia byť KODO. Mazda navrhla v rovnakom štýle aj bicykel a gauč

Nielen autá musia byť KODO. Mazda navrhla v rovnakom štýle aj bicykel a gauč

KODO-Soul of Motion je štýl dizajnu, ktorý v posledných rokoch úspešne aplikuje Mazda na svoje nové modely. Japonská automobilka sa ale pokúša ísť ešte ďalej, a tak bude v talianskom Milane možnosť vidieť koncepty bicykla a pohovky vyvedené taktiež v štýle KODO.

"Bike by KODO concept", ako sa bicykel volá, je bicykel určený pre preteky. Dizajnéri sa snažili použiť čo najmenší počet dielov, takže je výsledok veľmi minimalistický. Základom je rám vytvorený z oceľového plechu, na sedlo bola použitá čierna koža a kontrastné červené švy. Rovnaké švy by sme mali nájsť v novej Mazde MX-5. Práve na nový roadster má tento bicykel aj odkazovať.

Pohovka sa volá "Sofa by KODO concept", pričom ide o výsledok spolupráce dizajnérov Mazdy a talianskych výrobcov nábytku. Tu by sme pre zmenu mali nájsť odkaz na Mazdu CX-3 a hlavne má výsledok reprezentovať "silný postoj spoločný pre všetky nové Mazdy".

mazda_1.jpgmazda_2.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY