vytisknout velikost písma Nielen autá musia byť KODO. Mazda navrhla v rovnakom štýle aj bicykel a gauč

Nielen autá musia byť KODO. Mazda navrhla v rovnakom štýle aj bicykel a gauč

KODO-Soul of Motion je štýl dizajnu, ktorý v posledných rokoch úspešne aplikuje Mazda na svoje nové modely. Japonská automobilka sa ale pokúša ísť ešte ďalej, a tak bude v talianskom Milane možnosť vidieť koncepty bicykla a pohovky vyvedené taktiež v štýle KODO.

"Bike by KODO concept", ako sa bicykel volá, je bicykel určený pre preteky. Dizajnéri sa snažili použiť čo najmenší počet dielov, takže je výsledok veľmi minimalistický. Základom je rám vytvorený z oceľového plechu, na sedlo bola použitá čierna koža a kontrastné červené švy. Rovnaké švy by sme mali nájsť v novej Mazde MX-5. Práve na nový roadster má tento bicykel aj odkazovať.

Pohovka sa volá "Sofa by KODO concept", pričom ide o výsledok spolupráce dizajnérov Mazdy a talianskych výrobcov nábytku. Tu by sme pre zmenu mali nájsť odkaz na Mazdu CX-3 a hlavne má výsledok reprezentovať "silný postoj spoločný pre všetky nové Mazdy".

mazda_1.jpgmazda_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY