vytisknout velikost písma Nie, toto nie je Honda Goldwing alebo čínske kopírky opäť v akcii

Luxusný cestovný koráb Honda Goldwing patrí k najikonickejším dvojkolesovým strojom. Často ho spoznajú a vedia pomenovať aj ľudia, ktorým inak motocykle veľa nehovoria. To ale nemôže zabrániť čínskym konštruktérom, aby sa nechali tvarmi Goldwing "inšpirovať".

80230.jpgScreen Shot 2015-08-12 at 15.20.38.png2015-Honda-Gold-Wing-GL1800a-small.jpg
Vľavo a uprostred čínska kópia, vpravo originálna Honda Goldwing

Celá záležitosť je o to pikantnejšia, že tieto obrázky sú súčasťou žiadosti o patentovú ochranu na čínskych úradoch. Správne, výrobca Jiangsu Xinri si necháva patentovať ukradnutý dizajn.

Kým originálny Goldwing je poháňaný plochým šesťvalcom, v tomto prípade má byť motocykel elektrický. Takže tie "hlavy valcov" trčiace do strán sú tam jednoducho len preto, že Číňania okopírovali vzhľad japonského stroja so všetkým.

Zdroj: Visordown

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY