vytisknout velikost písma New Yorku 2016 naživo: Na autosalón dorazila aj nová Impreza hatchback

New Yorku 2016 naživo: Na autosalón dorazila aj nová Impreza hatchback

Okrem novej Imprezy s karosériou sedan, ktorú som si mohli prezrieť včera, priviezla táto automobilka do New Yorku aj verziu s karosériou hatchback. Tá je pre nás zaujímavejšia, pretože sa časom v oplastovanom prevedení XV pozrie aj do Európy.

Nová Impreza s karosériou hatchback meria na dĺžku 4460 mm, široká je 1777 mm a vysoká 1455 mm. V porovnaní s novým sedanom je o 165 mm kratšia, šírka a výška je zhodná, rovnako ako rázvor náprav 2670 mm. Mimochodom existujúce XV je oproti novému hatchbacku kratšia o jeden centimeter a má rázvor náprav menej o 35 mm.

Aj hatchbacku sa prirodzene týkajú všetky výhody spomínané v sedane, ktoré vyplývajú z novej platformy. Tešiť sa máme na podstatne pevnejšiu a odolnejšiu karosériu, rovnako ako na nižšie ťažisko.

V New Yorku Subaru predstavuje novú Imprezu s dvojlitrovým benzínovým motorom FB20, ktorý má v americkej špecifikácii výkon 112 kW (152 k) a ktorý je spojený s bezstupňovou prevodovkou Lineartronic. Samozrejmosťou je aj pohon všetkých kolies.

impr_4.jpgimpr_5.JPGimpr_6.JPGimpr_7.jpgimpr_2.jpgimpr_1.jpgimpr_3.jpg
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY