vytisknout velikost písma New York 2016 naživo: Lincoln Navigator ide proti Range Roveru

Range Roveru sa rysuje konkurencia v podobe novej generácie SUV Lincoln Navigator.
New York 2016 naživo: Lincoln Navigator ide proti Range Roveru
Zoznam kapitol
  1. Lincoln Navigator
  2. Fotogaléria: Lincoln Navigator

Značka Lincoln je luxusná odnož automobilky Ford a nebojí sa tvrdiť, že práve ona založila v roku 1997 s modelom Lincoln Navigator kategóriu plnohodnotných luxusných SUV. Na autosalóne v New Yorku sa teraz ukázal nový koncept Lincolne Navigator, ktorý má pomerne reálnu šancu na výrobu.

lincoln (4).jpglincoln (16).jpglincoln (14).jpgObrie vyklápacie dvere na koncepte sú trochu prehnané, ale inak sa dá považovať vystavené auto za prakticky hotovú novú generáciu luxusného SUV Lincoln Navigator

Iste, mali by sme si odmyslieť tie obrie bočné hore vyklápacie dvere, pre ktoré by sa hodil skôr termín vráta. Niečo také nemožno v produkčnom exemplári čakať. Avšak napríklad taký interiér alebo základné proporcie karosérie vyzerajú veľmi uveriteľne a reálne.

Koncept Lincolne Navigator je poháňaný dvoma turbami preplňovaným šesťvalcom 3,5 l s výkonom "cez 400 koní" a silu prenáša na všetky kolesá cez elektronicky riadené diferenciály. Podvozok je nastaviteľný, rovnako tak riadenie.

Lincoln bude zrejme prvou automobilka v celom Fordu, ktorá dostane funkciu semi-autonómneho riadenia. Už tento koncept sa sám udrží v pruhu, jeho adaptívny tempomat dokáže jazdiť v kolóne a samozrejme je tu aj prednárazový asistent s detekciou chodcov a cyklistov.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY