vytisknout velikost písma New York 2016 naživo: Jaguar znovu ukázal vrcholný F-Type SVR

New York 2016 naživo: Jaguar znovu ukázal vrcholný F-Type SVR

Autosalón v New Yorku sa pomaly rozbieha. Na odhalenie všetkých hlavných noviniek sa ale ešte čaká, takže si môžeme čas skrátiť zopakovaním niečoho, čo už Európa videla. Napríklad vrcholnú verziu Jaguaru F-Type, ktorá sa po svetovej premiére v Ženeve pozrela aj na aktuálny americký autosalón.

V súvislosti s americkou premiérou stojí za pozornosť predovšetkým video, ktoré Jaguar pri tejto príležitosti zverejnil a ktoré krásne dokumentuje zvuk, akým inžinieri toto auto vybavili. Ostatne, presvedčte sa na "vlastné uši".

Jaguar F-Type SVR dostal preplňovaný päťlitrový osemvalec, ktorý v tomto prípade ponúka 423 kW (575 k) a vrchol krútiaceho momentu 700 Nm. Akcelerácia z nuly na 100 km/h je záležitosťou na 3,7 s a najvyššia rýchlosť dosahuje na 322 km/h.

f-pace_7.jpgf-pace_4.jpgf-pace_5.jpgf-pace_6.jpgf-pace_1.jpgf-pace_2.jpgf-pace_3.jpg
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY