Automobilka Audi dorazila do New Yorku s novou verziou modelu R8. V Amerike sa predstavuje prevedenie Spyder, ktoré dostalo malú plátenú sťahovaciu strechu. Opäť bude aj táto varianta dostupná len s desaťvalcovým motorom.
Audi R8 Spyder dostalo plátennú strechu, ktorá je ovládaná elektrohydraulicky. Na manipuláciu potrebuje systém dvadsať sekúnd a maximálne pri tom môžete ísť rýchlosťou 50 km/h. Audi tiež sľubuje, že sa v momente, keď bude strecha dole a vy vytiahnete všetky okná hore, do interiéru dostane len minimum turbulencií.
Pohon má na starosť atmosférický desaťvalec s výkonom 397 kW (540 k) a s krútiacim momentom 540 Nm. Zrýchlenie na 100 km/h prebehne za 3,6 s a najvyššia rýchlosť dosahuje na 318 km/h. Pre porovnanie, kupé osadené rovnako výkonným motorom je o desatinu sekundy rýchlejšie a na maximálke pridá 5 km/h.
Posledné vydanie ostrého kombi Audi RS 6 Avant už nemá desaťvalec prevzatý z Lamborghini a zároveň ponúkne nižší výkon. Lenže to ešte neznamená, že musí byť najnovšia generácia nutne horšia. Je to presne naopak.
Audi A3 so sťahovacou strechou nepatrí k najviac strhujúcim autám na trhu, pôsobí však ako prémiový produkt - nielen spracovaním a výbavou interiéru, ale aj správaním na ceste.
Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.
S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.
Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.