vytisknout velikost písma „Neviditeľné“ auto je tu. Nové Discovery dostalo priehľadnú kapotu

„Neviditeľné“ auto je tu. Nové Discovery dostalo priehľadnú kapotu

Šestnásteho apríla sa na autosalóne v New Yorku predstaví štúdia nového Land Roveru Discovery. Automobilka zatiaľ väčšinu podrobností tají, ale jednu ochutnávku predsa len vypustila s predstihom. Britský koncept ukáže technológiu budúcnosti jazdy terénom. Tá umožní vodičovi okrem iného pozerať sa cez prednú kapotu a sledovať, čo presne má pod prednými kolesami.

Základom tejto novinky je rozmerný head-up displej pokrývajúci veľkú časť predného skla. Štúdia potom má v prednej časti umiestnené kamery, ich obraz sa digitálne zloží a zobrazí sa vodičovi v čelnom skle, čím v podstate prekryje kapotu, ktorá tak vyzerá ako priehľadná. Technológia s názvom Transparent Bonnet má ešte viac uľahčiť jazdu terénom.

Ďalšie podrobnosti zostali utajené. Uspokojiť sa musíme teda iba s všeobecným tvrdením, že štúdia Land Rover Discovery demonštruje dizajnový smer, akým sa budú nové SUV tejto značky uberať.

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY