vytisknout velikost písma „Neviditeľné“ auto je tu. Nové Discovery dostalo priehľadnú kapotu

„Neviditeľné“ auto je tu. Nové Discovery dostalo priehľadnú kapotu

Šestnásteho apríla sa na autosalóne v New Yorku predstaví štúdia nového Land Roveru Discovery. Automobilka zatiaľ väčšinu podrobností tají, ale jednu ochutnávku predsa len vypustila s predstihom. Britský koncept ukáže technológiu budúcnosti jazdy terénom. Tá umožní vodičovi okrem iného pozerať sa cez prednú kapotu a sledovať, čo presne má pod prednými kolesami.

Základom tejto novinky je rozmerný head-up displej pokrývajúci veľkú časť predného skla. Štúdia potom má v prednej časti umiestnené kamery, ich obraz sa digitálne zloží a zobrazí sa vodičovi v čelnom skle, čím v podstate prekryje kapotu, ktorá tak vyzerá ako priehľadná. Technológia s názvom Transparent Bonnet má ešte viac uľahčiť jazdu terénom.

Ďalšie podrobnosti zostali utajené. Uspokojiť sa musíme teda iba s všeobecným tvrdením, že štúdia Land Rover Discovery demonštruje dizajnový smer, akým sa budú nové SUV tejto značky uberať.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY