vytisknout velikost písma Nestačí vám vzhľad sériovej verzie Tesly Model S? Kúpte si karbón

Nestačí vám vzhľad sériovej verzie Tesly Model S? Kúpte si karbón

Tuning sa nevyhýba žiadnemu modelu a ani elektromobily na čele s Tesla Modelom S nie sú výnimkou, akokoľvek z toho Tesla samotná nemá príliš veľkú radosť. Spoločnosť SR Auto Group nedávno predstavila sadu doplnkov, ktoré majú vylepšiť vzhľad známeho elektrického sedanu.

Žiadne radikálne úpravy ale nečakajte a už vôbec nečakajte nejaké zásahy do techniky automobilu. SR Auto Group ponúka len sadu karbónových doplnkov.

Prípadní záujemcovia si tak môžu vymeniť klasickú masku za čierny karbón s červenou linkou, v rovnakom prevedení sú k dispozícii aj lišty na dvere a na koniec si môžete vylepšiť vzhľad svojho elektromobilu aj decentným zadným spojlerom opäť kombinujúci čierny karbón a červenú. Pridajme ešte poriadne kolesá a máme dosť dobre vyzerajúci automobil.

srr_3.jpgsrr_1.jpgsrr_2.jpgsrr_4.jpgsrr_5.jpgsrr_6.jpgsr_1.jpgsr_2.jpgsr_3.jpgsr_4.jpgsr_5.jpg
Foto: Ted07, SR Auto Group

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY