vytisknout velikost písma Nestačí vám vzhľad sériovej verzie Tesly Model S? Kúpte si karbón

Nestačí vám vzhľad sériovej verzie Tesly Model S? Kúpte si karbón

Tuning sa nevyhýba žiadnemu modelu a ani elektromobily na čele s Tesla Modelom S nie sú výnimkou, akokoľvek z toho Tesla samotná nemá príliš veľkú radosť. Spoločnosť SR Auto Group nedávno predstavila sadu doplnkov, ktoré majú vylepšiť vzhľad známeho elektrického sedanu.

Žiadne radikálne úpravy ale nečakajte a už vôbec nečakajte nejaké zásahy do techniky automobilu. SR Auto Group ponúka len sadu karbónových doplnkov.

Prípadní záujemcovia si tak môžu vymeniť klasickú masku za čierny karbón s červenou linkou, v rovnakom prevedení sú k dispozícii aj lišty na dvere a na koniec si môžete vylepšiť vzhľad svojho elektromobilu aj decentným zadným spojlerom opäť kombinujúci čierny karbón a červenú. Pridajme ešte poriadne kolesá a máme dosť dobre vyzerajúci automobil.

srr_3.jpgsrr_1.jpgsrr_2.jpgsrr_4.jpgsrr_5.jpgsrr_6.jpgsr_1.jpgsr_2.jpgsr_3.jpgsr_4.jpgsr_5.jpg
Foto: Ted07, SR Auto Group

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY