vytisknout velikost písma Neoficiálne: Ford Focus RS nakoniec ponúkne výkon 350 koní

Neoficiálne: Ford Focus RS nakoniec ponúkne výkon 350 koní

Nový Ford Focus RS sme si mohli pozrieť už dvakrát. Prvýkrát sa tak stalo pri svetovej premiére na nemeckej prezentácii, druhýkrát potom na autosalóne v Ženeve. Lenže ani dve stretnutia stále nestačili na to, aby sme poznali finálne parametre tohto sľubne vyzerajúceho hatchbacku. Aký bude mať vôbec maximálny výkon? Najnovšie informácie hovoria jasne. Bude to 350 koní.

Ako asi tušíte, bude v tom nejaký háčik. Maximálny výkon 350 koní nie je oficiálne potvrdený, hoci je jeho pôvod naozaj vo Forde. Írska pobočka sa totiž trochu unáhlila a túto informáciu dala na svoj web. Takže je veľmi pravdepodobné, že by nakoniec Focus taký výkon mať mohol, ale s definitívnou istotou to zatiaľ povedať nemôžeme. Automobilka to ešte nepotvrdila.

Ak nové RS nakoniec taký výkon dostane, zaradí sa vedľa najrýchlejších hatchbackov, ktoré si aktuálne môžete zaobstarať. Ako príklad môžeme menovať napríklad Mercedes-Benz A 45 AMG (265 kW / 360 k) alebo nové Audi RS3 Sportback, ktoré má pod kapotou päťvalec naladený na 270 kW (367 k).

fcrs.jpg

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY