vytisknout velikost písma Nemecká revolúcia dostáva jasné obrysy. Najlacnejšie známka vyjde na 10 €

Nemecká revolúcia dostáva jasné obrysy. Najlacnejšie známka vyjde na 10 €

Predvčerom okolo poludnia bola v Nemecku podpísaná koaličná zmluva medzi CDU-CSU a SPD. Podľa tejto zmluvy by sa v dohľadnej dobe malo na doteraz ničím neobmedzených nemeckých diaľniciach začať platiť mýto. Táto povinnosť by sa však týkala iba zahraničných turistov.

Hoci nie je ešte isté, či nakoniec naozaj plán novopečených nemeckej koalície dôjde k naplneniu, dnes už po internete kolujú prvé čísla, ktoré má na svedomí nemecký magazín Bild. Podľa neho sa budú poplatky za nemeckú diaľničnú známku pohybovať v rozmedzí od desať euro za desať dní po 100 eur za rok.

Zaujímavú správu na túto tému prináša Auto Bild. Ten uvádza, že susedné Rakúsko z tohto nápadu nie je vôbec nadšené. Údajne ide o porušenie práv EÚ, ktorých sa chce náš južný sused prípadne domôcť na súde, takže ešte uvidíme, ako to nakoniec všetko s tou minimálnou desiatkou eur bude.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY