vytisknout velikost písma Nemalo by to byť trestné? Ferrari 430 Scuderia vyčíňa v blate

Veta v nadpise je samozrejme myslená nadnesene. Nie je nám vôbec nič po tom, ako kto zaobchádza so svojím majetkom. Človek sa ale neubráni údivu nad tým, aké hnutie mysle prinúti majiteľa drahého a chúlostivého Ferrari baviť sa spôsobom, ktorý uvidíte vo videu ...

Ferrari 430 Scuderia bola ostrejšou verziou predchádzajúcej generácie osemvalcového Ferrari. Bola o 100 kg ľahšia a o 25 koní výkonnejšia než štandardné F430, mala rýchlejšiu prevodovku a nový stabilizačný systém. A tiež jeden z najúžasnejších zvukových prejavov v histórii automobilového priemyslu. Nástupcom Scuderie je nedávno predstavené Ferrari 458 Speciale.

Ale možno by to predsa len malo byť trestné.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY