vytisknout velikost písma Nechcete si zaobstarať Lamborghini Countach, ktoré vie plávať?

Nechcete si zaobstarať Lamborghini Countach, ktoré vie plávať?

Kúpiť dnes repliku nejakého drahšieho automobilu nie je nič výnimočné. Napríklad nedávno sme tu mali pomerne vydarenú imitáciu Bugatti Veyron. Aktuálne je k dispozícii ďalšia replika, ktorá je na pohľad na nerozoznanie od Lamborghini Countach. Na rozdiel od neho ale vie plávať.

Auto sa oficiálne volá Z1A a na svedomí ho má istý Mike Ryan, respektíve spoločnosť SeaRoader, ktorá podobných automobilov postavila viac. Tento je ale suverénne najzaujímavejší aj vďaka tomu, že sa mnohokrát ukázal na filmových plátnach a v televízii.

Voz totiž jeden čas zdržiaval v Hollywoode. Kvôli tomu bol tiež z pôvodného pravostranného riadenia prestavaný na riadenie ľavostranné. Potom sa vrátil späť do Anglicka a bol znovu prestavaný na pravostranné riadenie. O pohon sa stará osemvalcový motor Rover.

Automobil posledných pätnásť rokov údajne skoro nejazdil a ani neplával po vode. Aby sa vrátil do pôvodnej formy, bude potrebovať menšie opravy. Aj tak to je za 18 995 libier, pomerne zaujímavá ponuka. Inzerát nájdete na ebay.com.

tig.jpg$_57.JPGbay9_zpsmrqcd3cz.jpgbay6_zps31fh7lsi.jpglamb4_zpsrxbs1fqe.jpgbay2_zpsb4rrcntl.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY