vytisknout velikost písma Nechcete si zaobstarať Lamborghini Countach, ktoré vie plávať?

Nechcete si zaobstarať Lamborghini Countach, ktoré vie plávať?

Kúpiť dnes repliku nejakého drahšieho automobilu nie je nič výnimočné. Napríklad nedávno sme tu mali pomerne vydarenú imitáciu Bugatti Veyron. Aktuálne je k dispozícii ďalšia replika, ktorá je na pohľad na nerozoznanie od Lamborghini Countach. Na rozdiel od neho ale vie plávať.

Auto sa oficiálne volá Z1A a na svedomí ho má istý Mike Ryan, respektíve spoločnosť SeaRoader, ktorá podobných automobilov postavila viac. Tento je ale suverénne najzaujímavejší aj vďaka tomu, že sa mnohokrát ukázal na filmových plátnach a v televízii.

Voz totiž jeden čas zdržiaval v Hollywoode. Kvôli tomu bol tiež z pôvodného pravostranného riadenia prestavaný na riadenie ľavostranné. Potom sa vrátil späť do Anglicka a bol znovu prestavaný na pravostranné riadenie. O pohon sa stará osemvalcový motor Rover.

Automobil posledných pätnásť rokov údajne skoro nejazdil a ani neplával po vode. Aby sa vrátil do pôvodnej formy, bude potrebovať menšie opravy. Aj tak to je za 18 995 libier, pomerne zaujímavá ponuka. Inzerát nájdete na ebay.com.

tig.jpg$_57.JPGbay9_zpsmrqcd3cz.jpgbay6_zps31fh7lsi.jpglamb4_zpsrxbs1fqe.jpgbay2_zpsb4rrcntl.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY