vytisknout velikost písma Nechcete čakať? VW ukáže svoje novinky už v stredu a všetko odvysiela naživo

Nechcete čakať? VW ukáže svoje novinky už v stredu a všetko odvysiela naživo

Tak ako už tradične pred každým veľkým autosalónom, aj večer pred začatím parížskeho motoristického sviatku usporiada koncern Volkswagen takzvanú Volkswagen Group Night, v rámci ktorej predvedie novinky všetkých značiek, ktoré pod neho spadajú. Ak vás táto akcia zaujíma, môžete všetko dianie sledovať v rámci priameho internetového prenosu. Odkaz nájdete pod článkom.

Volkswagen Group Night začína v stredu 1. októbra o 19:30. Ešte pred tým sa predstaví Audi TTS Roadster v rukách závodného jazdca Tima Scheidera. Na rovnakom odkaze potom môžete sledovať vo štvrtok 2. októbra od 9.10 h minút priamy prenos z tlačovej konferencie Audi, ktorá prebehne už na parížskom výstavisku.

Volkswagen privezie do Paríža okrem iného hybrid odvodený od nového Passatu, predstaví sa aj Golf Alltrack alebo modernizované Polo. Audi potom dovezie nové TT Roadster, Škoda ukáže tretiu generáciu Fabie a to vrátane prevedenia kombi.

Sledujte Volkswagen Group Night naživo!

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY