vytisknout velikost písma Nechcete čakať na SUV od Lamborghini? Tak si ho kúpte hneď

Nechcete čakať na SUV od Lamborghini? Tak si ho kúpte hneď

O SUV z dielne automobilky Lamborghini sa toho zatiaľ hovorilo naozaj veľa a dokonca vznikol aj koncept Urus, avšak ako sa tento model dostane do sériovej výroby, ešte chvíľu to bude trvať. Výroba by mala odštartovať v roku 2018. Ak ale túžite po kategórii SUV a značke Lamborghini, jedno také vozidlo si môžete kúpiť hneď. Len bude trochu staršieho dáta výroby.

Lamborghini totiž pred časom terénny automobil vyrábalo. Volal sa LM002 a mal v podstate všetko, čo by aj dnešný zákazník mohol od podobného automobilu chcieť. LM002 ponúka zaujímavý a tak trochu hrôzu naháňajúci dizajn, luxusný interiér a dvanásťvalcový motor pod kapotou.

Aktuálne je jeden exemplár z roku 1988 k predaju neďaleko New Yorku. Vozidlo je údajne v perfektnej kondícii, aj keď pár drobných úprav na ňom predchádzajúci majiteľ vykonal. Nejde ale o nič zásadného. Najazdené má iba 18 402 kilometrov.

Cena však nie je nízka. Ak by ste mali záujem, pripravte si v prepočte zhruba 300-tisíc eur.

lm2_6.jpglm2_1.jpglm2_2.jpglm2_4.jpglm2_3.jpglm2_5.jpglm2_7.jpglm2_8.jpglm2_9.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY