vytisknout velikost písma Natiahnutý Range Rover sa predvádza na nových fotkách a videu

Natiahnutý Range Rover sa predvádza na nových fotkách a videu
Zoznam kapitol
  1. Range Rover LWB, Video
  2. Fotogalerie (30x foto)

Autosalón v Los Angeles sa stal dejiskom premiéry novej verzie Range Roveru. Konkrétne je reč o prevedení s predĺženým rázvorom náprav, ktoré nám síce automobilka pred časom stručne predstavila, avšak fotiek natiahnutej varianty vtedy do sveta veľa nepustila a tiež niektoré informácie sa po predstavení vozu trochu líšia.

Pôvodný Land Rover sľuboval pre zadných cestujúcich 140 mm naviac, nakoniec je to ale rovných 186 mm. Vzadu sediace osoby si budú samozrejme užívať maximálny luxus. Spomenúť môžeme napríklad akýsi otoman na mieste klasického sedadlá, výsuvný stolček, box na nápoje a tak ďalej. Napokon interiér si môžete zo všetkých uhlov prezrieť na nižšie priloženom odkaze. Ide konkrétne o verziu s väčším rázvorom náprav a maximálnu výbavu Autobiography Black, ktorá je ďalšou novinkou pre Los Angeles.

POZRITE SI INTERIÉR NOVÉHO RANGE ROVERU LWB

Poznámka na okraj - predĺžený Range Rover je dielom divízie ETO (Engineered To Order), o ktorej sme hovorili v teste Jaguaru XFR-S. Prví zákazníci sa dočkajú pomerne skoro, avšak patrí sa doplniť, že kombinácia Range Rover LWB a výbavy Autobiography Black je zatiaľ určená výhradne pre americký trh.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY