vytisknout velikost písma Nastupujúca generácia Audi R8 sa ukázala na prvej fotke

Nastupujúca generácia Audi R8 sa ukázala na prvej fotke

Ženevský autosalón sa stane dejiskom premiéry novej generácie Audi R8. Zatiaľ sa na svetlo sveta mnoho informácií o tejto novinke nedostalo, ale to sa aktuálne mení. Po internete už koluje prvá neoficiálna fotografia, ktorá aspoň čiastočne odhaľuje podobu nemeckého superšportu.

Prekvapenie sa ale nekoná. Presne podľa očakávania dizajn vo veľkej miere nasleduje posledné vydanie Audi TT. Oproti dosluhujúcej R8 je tá nová agresívnejšia a tiež vo veľkej miere vsádza na ostré hrany.

Z neoficiálnych informácií vieme, že by nové Audi R8 malo čiastočne používať techniku Lamborghini Huracan. Očakáva sa, že okrem osemvalcového motora bude k dispozícii aj výkonnejší desaťvalec prevzatý práve z Huracanu. Údajne by mal však byť naladený na nižší výkon. Doraziť by mala tiež verzia e-tron.

Na presnejšie a hlavne oficiálne podrobnosti si ale musíme ešte chvíľu počkať. Čakanie to však nebude dlhé, Ženeva štartuje už o necelý mesiac.

audir88.jpg
Foto: gtspirt.com 

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY