vytisknout velikost písma Nástupca Bugatti Veyron mieri najprv na konzoly ako Vision Gran Turismo

Nástupca Bugatti Veyron mieri najprv na konzoly ako Vision Gran Turismo
Zoznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Bugatti Vision Gran Turismo

Spoločnosť Polyphony Digital, ktorá stojí za vývojom série konzolových pretekárskych simulátorov Gran Turismo, predstavuje víziu športového modelu Bugatti blízkej budúcnosti. Automobilka potom tento koncept v životnej veľkosti predstaví na autosalóne vo Frankfurte.

bugatti (1).jpgbugatti (3).jpgVirtuálne pretekárske vozidlo Bugatti vzniklo ako realistický obraz auta, ktoré by mohlo byť vyrobené pomocou súčasných dostupných technológií a know-how značky Bugatti

Že by išlo o nástupcu Bugatti Veyron, ktorý sa má nazývať Chiron? Je to možné. Inšpiráciou pre vytvorenie virtuálneho aj reálneho konceptu je pretekárske kapotované Bugatti Type 57 G, ktoré vyhralo v roku 1937 závod na 24 hv Le Mans.

Na rozdiel od aerodynamicky uhladeného Veyronu je koncept Bugatti Vision Gran Turismo poňatý ako pretekárske vozidlo s výraznými prítlačnými prvkami. Ešte je ale tajomstvom, čo vlastne vozidlo poháňa. Zrejme pôjde o upravenú verziu osemlitrového šestnásťvalca s preplňovaním štvoricou turbodúchadiel.

Produkčný model je ešte veľmi ďaleko, ale už aj o ňom sa hovorí ako o aute, ktoré má dostať modernizovaný šestnásťvalec kombinovaný s elektromotormi. Bez komplikovaného hybridného ústrojenstva to dnes v tejto kategórii nejde.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY