vytisknout velikost písma Nástupca Bugatti Veyron mieri najprv na konzoly ako Vision Gran Turismo

Nástupca Bugatti Veyron mieri najprv na konzoly ako Vision Gran Turismo
Zoznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Bugatti Vision Gran Turismo

Spoločnosť Polyphony Digital, ktorá stojí za vývojom série konzolových pretekárskych simulátorov Gran Turismo, predstavuje víziu športového modelu Bugatti blízkej budúcnosti. Automobilka potom tento koncept v životnej veľkosti predstaví na autosalóne vo Frankfurte.

bugatti (1).jpgbugatti (3).jpgVirtuálne pretekárske vozidlo Bugatti vzniklo ako realistický obraz auta, ktoré by mohlo byť vyrobené pomocou súčasných dostupných technológií a know-how značky Bugatti

Že by išlo o nástupcu Bugatti Veyron, ktorý sa má nazývať Chiron? Je to možné. Inšpiráciou pre vytvorenie virtuálneho aj reálneho konceptu je pretekárske kapotované Bugatti Type 57 G, ktoré vyhralo v roku 1937 závod na 24 hv Le Mans.

Na rozdiel od aerodynamicky uhladeného Veyronu je koncept Bugatti Vision Gran Turismo poňatý ako pretekárske vozidlo s výraznými prítlačnými prvkami. Ešte je ale tajomstvom, čo vlastne vozidlo poháňa. Zrejme pôjde o upravenú verziu osemlitrového šestnásťvalca s preplňovaním štvoricou turbodúchadiel.

Produkčný model je ešte veľmi ďaleko, ale už aj o ňom sa hovorí ako o aute, ktoré má dostať modernizovaný šestnásťvalec kombinovaný s elektromotormi. Bez komplikovaného hybridného ústrojenstva to dnes v tejto kategórii nejde.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY