vytisknout velikost písma Nástupca Bugatti Veyron bude hybrid s výkonom okolo 1500 koní

Nástupca Bugatti Veyron bude hybrid s výkonom okolo 1500 koní

Bugatti chce späť titul najrýchlejšieho sériového auta planéty. Pripravovaný nástupca modelu Veyron, nech už sa tak bude opäť volať alebo nie, ponúkne ešte vyšší výkon, než ponúka súčasné prevedenie. Podľa neoficiálnych informácií sa chystá verzia, ktorá dostane existujúce šestnásťvalcový motor doplnený o elektromotor. Výsledkom by mal byť hybrid s výkonom pohybujúcim sa okolo 1100 kW (1500 koní).

Nový Veyron tak bude nasledovať svojich modernejších súperov typu LaFerrari, Porsche 918 alebo McLaren P1. Hovorí sa aj o tom, že by sme na nástupcu nemuseli čakať príliš dlho. Podľa niektorých zdrojov sa vozidlo prestaví už budúci rok. Podozrivo vyzerajúci Veyron už bol tiež pristihnutý pri testoch na Nürburgringu.

Rovnako ako tomu je pri súčasnom Bugatti Veyron, bude výroba obmedzená na 450 kusov. Niet sa ani čomu čudovať, pretože sa automobilka potýkala s nízkym záujmom o tento superšport, ktorý vyriešila až edícia Les Légendes de Bugatti, v rámci ktorej by sa mala snáď už konečne predstaviť aj verzia Elišky Junkovej. Na sklade má údajne Bugatti posledných dvadsať exemplárov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY