vytisknout velikost písma Nástupca Bugatti Veyron bude hybrid s výkonom okolo 1500 koní

Nástupca Bugatti Veyron bude hybrid s výkonom okolo 1500 koní

Bugatti chce späť titul najrýchlejšieho sériového auta planéty. Pripravovaný nástupca modelu Veyron, nech už sa tak bude opäť volať alebo nie, ponúkne ešte vyšší výkon, než ponúka súčasné prevedenie. Podľa neoficiálnych informácií sa chystá verzia, ktorá dostane existujúce šestnásťvalcový motor doplnený o elektromotor. Výsledkom by mal byť hybrid s výkonom pohybujúcim sa okolo 1100 kW (1500 koní).

Nový Veyron tak bude nasledovať svojich modernejších súperov typu LaFerrari, Porsche 918 alebo McLaren P1. Hovorí sa aj o tom, že by sme na nástupcu nemuseli čakať príliš dlho. Podľa niektorých zdrojov sa vozidlo prestaví už budúci rok. Podozrivo vyzerajúci Veyron už bol tiež pristihnutý pri testoch na Nürburgringu.

Rovnako ako tomu je pri súčasnom Bugatti Veyron, bude výroba obmedzená na 450 kusov. Niet sa ani čomu čudovať, pretože sa automobilka potýkala s nízkym záujmom o tento superšport, ktorý vyriešila až edícia Les Légendes de Bugatti, v rámci ktorej by sa mala snáď už konečne predstaviť aj verzia Elišky Junkovej. Na sklade má údajne Bugatti posledných dvadsať exemplárov.

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Test jazdenky: BMW Z4 je skvelá hračka na leto. A čoskoro nebude

Takéto jednoduché a charakterné BMW už nebudú, takže ak máte niečo okolo 10-tisíc eur na roadster a Mazda MX-5 je na vás moc slabá, asi nemáte čo riešiť.

17. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY