vytisknout velikost písma Nástupca Bugatti Veyron bude hybrid s výkonom okolo 1500 koní

Nástupca Bugatti Veyron bude hybrid s výkonom okolo 1500 koní

Bugatti chce späť titul najrýchlejšieho sériového auta planéty. Pripravovaný nástupca modelu Veyron, nech už sa tak bude opäť volať alebo nie, ponúkne ešte vyšší výkon, než ponúka súčasné prevedenie. Podľa neoficiálnych informácií sa chystá verzia, ktorá dostane existujúce šestnásťvalcový motor doplnený o elektromotor. Výsledkom by mal byť hybrid s výkonom pohybujúcim sa okolo 1100 kW (1500 koní).

Nový Veyron tak bude nasledovať svojich modernejších súperov typu LaFerrari, Porsche 918 alebo McLaren P1. Hovorí sa aj o tom, že by sme na nástupcu nemuseli čakať príliš dlho. Podľa niektorých zdrojov sa vozidlo prestaví už budúci rok. Podozrivo vyzerajúci Veyron už bol tiež pristihnutý pri testoch na Nürburgringu.

Rovnako ako tomu je pri súčasnom Bugatti Veyron, bude výroba obmedzená na 450 kusov. Niet sa ani čomu čudovať, pretože sa automobilka potýkala s nízkym záujmom o tento superšport, ktorý vyriešila až edícia Les Légendes de Bugatti, v rámci ktorej by sa mala snáď už konečne predstaviť aj verzia Elišky Junkovej. Na sklade má údajne Bugatti posledných dvadsať exemplárov.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY