vytisknout velikost písma Nakonfigurujte si svoju vlastnú Fabiu. Pokojne s červenou strechou i kolesami

Nakonfigurujte si svoju vlastnú Fabiu. Pokojne s červenou strechou i kolesami

Škoda na svojich oficiálnych medzinárodných stránkach zverejnila 3D konfigurátor novej Fabie, v ktorom si môžete vyskúšať takmer všetky možné farebné kombinácie karosérie, dostupné ráfiky kolies rôznych rozmerov a tiež farbu čalúnenia v interiéri.

fabia 01.jpgfabia 03.jpg
Fantázii sa medze nekladú. Chcete červenú strechu alebo oranžový interiér?

Uvidíme, či sa funkcia rozrastie o ďalšie doplnky ako originálne príslušenstvo či príplatková výbava, ale už teraz si vlastne môžete novú Fabiu pozrieť aj z iných uhlov a v odlišných farbách, než ako ju oficiálne prezentuje automobilka.

Oproti minulým generáciám Škody Fabia sú možnosti farebných kombinácií exteriéru i interiéru oveľa rozsiahlejšie. Teraz už len zostáva čakať, ako to všetko bude vyzerať naživo. Sympatické je, že automobilka do 3D konfigurátoru zaradila aj základnú výbavovú líniu a obyčajné plechové disky s pokrievkami.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY