vytisknout velikost písma Najvlasatejšie auto sveta má na sebe vlasy za 80-tisíc eur

V Taliansku existuje automobil, ktorý bol pokrytý 100 kilogramami ľudských vlasov. Základom je starý Fiat 500. Áno, občas je potreba toto auto vziať do kaderníctva. Majiteľka utratila za vlasatú úpravu zhruba 80-tisíc eur.
Najvlasatejšie auto sveta má na sebe vlasy za 80-tisíc eur

Na svete existujú najrôznejšie rekordy. Ľudia sa predbiehajú v parkovaní do čo najmenšej medzery, v čo najdlhšom drifte alebo napríklad v jazdách s čo najnižšou spotrebou. Niektoré rekordy sú ale dosť netradičné, ako dokazuje istá kaderníčka z Talianska. Nakúpila približne sto kilogramov ľudských vlasov, aby nimi obalila svoj starý Fiat 500. Celá táto sranda síce vyšla na strašné peniaze, ale účel splnila. Výsledkom je oficiálne najvlasatejšie auto sveta.

Práce na obaľovaní Fiatu 500 ľudskými vlasmi zabrali 150 hodín. Použité sú výhradne ženské vlasy rôznych odtieňov, zhotovené zrejme kvôli zníženiu nákladov v Indii. Napriek tomu nejde o nič lacného. Celkovo premena talianskej legendy na extrémne vlasatý voz vyšla na 80 000 eur.

My by sme radšej minuli peniaze za kompletnú renováciu a tiež samotná majiteľka Maria Lucia Mungo priznáva, že zďaleka nie všetky reakcie sú pozitívne, ale svoj automobil má údajne rada. Ostatne je to kaderníčka. Najzábavnejšia na celej veci je nakoniec skutočnosť, že toto auto naozaj občas musí vziať do kaderníctva, aby všetky tie vlasy umyla, učesala a nalakovala. Starostlivosť o podobný stroj vás každopádne dostane do úplne inej dimenzie. Tu vás nezaujímajú rozvody alebo výmena oleja, tu je hlavné, aby sa do vášho auta nepustili vši.

Najvlasatejšie auto na svete si môžete prezrieť na priloženom videu.

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY