vytisknout velikost písma Najšportovejšia verzia Peugeotu 308 nafotená bez maskovania

Najšportovejšia verzia Peugeotu 308 nafotená bez maskovania

Na tohtoročnom festivale rýchlosti v Goodwoode sa ukáže vrchol pre modelový rad Peugeot 308. Hot hatch, ktorý sa postaví nad súčasnú 308 GT, dostane motor s výkonom 199 kW (270 k), ale ako naznačujú prvé fotografie zhotovené z reálnej prevádzky, dizajnovo sa od slabšej verzie príliš líšiť nebude.

Ostrejší Peugeot 308 GT sa podarilo nafotiť bez maskovania a zhotovené snímky naznačujú len minimum zmien. Auto má výkonnejšie brzdy a vzadu dve výraznejšie koncovky výfuku. Viac rozdielov takto od pohľadu vidieť nie je.

To dôležité je ale rovnako pod kapotou, kam zamierila preplňovaná tisícšesťstovka z Peugeotu RCZ R, teda aspoň podľa predbežných informácií. Tá vie vyprodukovať 199 kW (270 k) a v prípade francúzskeho kupé zvládne až 250 km/h.

Na oficiálne odhalenie určite nebudeme čakať dlho. Festival rýchlosti v Goodwoode začína už 25. júna.

gt_6.jpggt_2.jpggt_3.jpggt_4.jpggt_5.jpg
Foto: inautonews.com

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY