vytisknout velikost písma Najšportovejšia verzia Peugeotu 308 nafotená bez maskovania

Najšportovejšia verzia Peugeotu 308 nafotená bez maskovania

Na tohtoročnom festivale rýchlosti v Goodwoode sa ukáže vrchol pre modelový rad Peugeot 308. Hot hatch, ktorý sa postaví nad súčasnú 308 GT, dostane motor s výkonom 199 kW (270 k), ale ako naznačujú prvé fotografie zhotovené z reálnej prevádzky, dizajnovo sa od slabšej verzie príliš líšiť nebude.

Ostrejší Peugeot 308 GT sa podarilo nafotiť bez maskovania a zhotovené snímky naznačujú len minimum zmien. Auto má výkonnejšie brzdy a vzadu dve výraznejšie koncovky výfuku. Viac rozdielov takto od pohľadu vidieť nie je.

To dôležité je ale rovnako pod kapotou, kam zamierila preplňovaná tisícšesťstovka z Peugeotu RCZ R, teda aspoň podľa predbežných informácií. Tá vie vyprodukovať 199 kW (270 k) a v prípade francúzskeho kupé zvládne až 250 km/h.

Na oficiálne odhalenie určite nebudeme čakať dlho. Festival rýchlosti v Goodwoode začína už 25. júna.

gt_6.jpggt_2.jpggt_3.jpggt_4.jpggt_5.jpg
Foto: inautonews.com

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY