vytisknout velikost písma Najrýchlejšie sedany na Slovensku s cenou do 75-tisíc eur

Downsizing je mor, osemvalec do 75-tisíc eur prakticky nekúpite. Veľa predtým tradičných zadnokoliek sa už robí len s pohonom všetkých kolies. BMW stále vyrába rad 3 so šesťvalcom, manuálom a pohonom zadných kolies. Aj hybrid dnes môže mať cez 300 koní a tvoriť vrchol ponuky.
Najrýchlejšie sedany na Slovensku s cenou do 75-tisíc eur

Obvykle dávame dohromady zoznam najlacnejších modelov na slovenskom trhu. Tentoraz bolo zadanie ale trochu iné. Napísal nám jeden čitateľ, že sa chystá obmeniť auto, a mal pomerne špecifické požiadavky: prestížny sedan, ideálne s benzínovým motorom a výkonom "cez 300 koní" a so základnou cenou do 80-tisíc eur. Takéto starosti by sme chceli mať tiež.

Asi tušíte, že nemecká trojka Audi, BMW a Mercedes-Benz budú mať v tejto kategórii dostatok zástupcov. Nechýba ani Lexus, Volvo alebo Jaguar. Ostatní výrobcovia ale svoje modely v tomto segmente na našom trhu už nemajú. Ak teda riešite podobný závažný problém a chcete rýchly prestížny sedan za uvedenú cenu, snáď vám pomôže v rozhodovaní naša galéria zoradená od tej najlacnejšej možnosti.

Mercedes-Benz C400 4Matic je najlacnejšia cesta k prémiovému sedanu s motorom s výkonom cez 300 koní na našom trhu. Stojí 51 599 eur.

Mercedes-Benz-C.jpg

BMW 340i s radovým šesťvalcom, pohonom zadných kolies a manuálnou prevodovkou stojí na našom trhu 51 999 eur. Môžete mať aj automat, štvorkolku a kombi.

BMW-rady-3.jpg

BMW 440i je skoro to isté čo klasický rad 3. So šesťvalcom stojí 54 399 eur.

BMW-rady-4-1.jpg

Lexus GS450h vyjde na 54 499 eur. Kombinuje šesťvalec a elektromotory.

Lexus-GS.jpg

Mercedes C43 AMG stojí celkom zaujímavých 58 799 eur.

Mercedes-Benz-C43.jpg

Jaguar XE S sa šesťvalcom s výkonom 380 koní stojí 59 999 eur.

Jaguar-XE-S.jpg

BMW 540i kúpite za 60 699 eur. Možno si priplatiť aj za paket M Performance, ktorý zdvihne výkon šesťvalca o 26 koní.

BMW-rady-5.jpg

Audi S4 so šesťvalcom 3.0 TFSI stojí 61 299 eur. Samozrejme si možno objednať aj kombi Avant alebo verziu S5 Sportback. Tie sú ale drahšie.
Audi-S4.jpg
Mercedes-Benz E400 4Matic má rovnaký šesťvalec s výkonom 333 koní ako C400. Stojí 65 499 eur.

Mercedes-Benz-E.jpg

Volvo S90 T8 má síce štvorvalec 2,0 l, ale v kombinácii s elektromotormi je to najvýkonnejšia verzia v ponuke. Stojí 68 799 eur.

Volvo-S90.jpg

Jaguar XF S má tiež šesťvalec ako menšie XE. Stojí 72 299 eur.

Jaguar-XF-S.jpg

Mercedes-Benz CLS 500 je jediný zástupca v našom zozname, ktorý kúpite pod 75-tisíc eur aj s osemvalcom. Stojí 74 799 eur.
Mercedes-Benz-CLS.jpg
Audi A6 sa so zaujímavejším benzínovým motorom nevyrába. Buď môžete mať motor 3.0 BiTDI, alebo rovno verziu S6 s osemvalcom. Tá ale stojí o málinko viac, konkrétne 76 999 eur.

Audi-A6.jpg

Drahšia je aj Alfa Romeo Qiulia QV, rovnako tak konkurenčné BMW M3 či Mercedes C 63 AMG.

Alfa-Romeo-Giulia-QV.jpg

Genesis G80 zatiaľ slovenskú cenu nemá. Nová verzia 3.3 V6 Turbo Sport by po individuálnom dovoze z USA vyšla asi na niečo málo cez 80-tisíc eur.

Genesis-G80.jpg

Tiež ešte čakáme na slovenský cenník nového sedanu Kia Stinger. S vrcholnou motorizáciou by sa mohla vojsť do 80-tisíc eur.

Kia-Stinger.jpg

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Škoda Fabia Combi 1.0 TSI v dlhodobom teste: Pol roka s trojvalcom

Ďalší dlhodobý test bude patriť Škode Fabia Combi. Čaká nás pol roka s novým litrovým trojvalcom 1.0 TSI. Konkrétne ide o verziu s výkonom 81 kW, teda o vrcholnú motorizáciu. Fabia prišla do testu vo výbave Style a s niekoľkými príplatkovými prvkami.

4. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY