vytisknout velikost písma Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Trojcípa hviezda si v minulom roku viedla najúspešnejšie čo do získavania nových fanúšikov aj ich aktivity, hovorí firma SocialBakers. Automobilky patria na Facebooku k najatraktívnejším značkám.
Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Značka Mercedes-Benz nemeckého koncernu Daimler získala v roku 2013 viac ako tri milióny nových fanúšikov na Facebooku a bola tak v tomto smere najúspešnejšia zo všetkých automobiliek. Vyplýva to z prehľadu spoločnosti SocialBakers.

Za Mercedesom skončili s výrazným odstupom BMW a Ferrari.

Že značky áut na Facebooku "fungujú", dokazuje aj ďalší prehľad z dielne SocialBakers. V rebríčku desiatich globálnych značiek s najväčším počtom interakcií na Facebooku v roku 2013 sú hneď štyri automobilové a jedna motocyklová.

Socialbakers zahrnuli do svojich štatistík značky, ktoré sa objavili v rebríčku Best Global Brands 2013 spoločnosti Interbrands. Vo väčšine prípadov sa jedná o globálne stránky značiek. Automobilky však majú aj regionálne stránky.

Napríklad oficiálna stránka "víťaznej" značky Mercedes-Benz na Facebooku sa aktuálne páči 13 153 847 ľuďom. Stránka Mercedes-Benz Slovenská republika má 36 267 fanúšikov.

Top 10 automobilových značiek 

podľa nárastu počtu fanúšikov v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   + 3 207 507
  2. BMW                     + 2 526 627
  3. Ferrari                   + 2 232 524
  4. Nissan                  + 1 378 391
  5. Audi USA             + 1 282 030
  6. Porsche                + 1 234 457
  7. Volkswagen         + 739 810
  8. Hyundai                + 661 313
  9. Toyota USA         +  521 996
  10. Honda                   + 511 251

Top 5 automobilových značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   21 999 293
  2. BMW                     17 243 437
  3. Ferrari                   12 803 640
  4. Audi USA             9 959 737
  5. Porsche                5 378 191 

Top 10 značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Disney                   35 644 497
  2. Mercedes-Benz  21 999 293
  3. BMW                     17 243 437
  4. Harley-Davidson 15 136 907
  5. Intel                       14 943 231
  6. Discovery             13 415 062
  7. Ferrari                  12 803 640
  8. MTV                      12 525 640
  9. Tiffany & Co.        11 439 733
  10. Audi USA             9 959 737

Zdroj: SocialBakers

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY