vytisknout velikost písma Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Trojcípa hviezda si v minulom roku viedla najúspešnejšie čo do získavania nových fanúšikov aj ich aktivity, hovorí firma SocialBakers. Automobilky patria na Facebooku k najatraktívnejším značkám.
Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Značka Mercedes-Benz nemeckého koncernu Daimler získala v roku 2013 viac ako tri milióny nových fanúšikov na Facebooku a bola tak v tomto smere najúspešnejšia zo všetkých automobiliek. Vyplýva to z prehľadu spoločnosti SocialBakers.

Za Mercedesom skončili s výrazným odstupom BMW a Ferrari.

Že značky áut na Facebooku "fungujú", dokazuje aj ďalší prehľad z dielne SocialBakers. V rebríčku desiatich globálnych značiek s najväčším počtom interakcií na Facebooku v roku 2013 sú hneď štyri automobilové a jedna motocyklová.

Socialbakers zahrnuli do svojich štatistík značky, ktoré sa objavili v rebríčku Best Global Brands 2013 spoločnosti Interbrands. Vo väčšine prípadov sa jedná o globálne stránky značiek. Automobilky však majú aj regionálne stránky.

Napríklad oficiálna stránka "víťaznej" značky Mercedes-Benz na Facebooku sa aktuálne páči 13 153 847 ľuďom. Stránka Mercedes-Benz Slovenská republika má 36 267 fanúšikov.

Top 10 automobilových značiek 

podľa nárastu počtu fanúšikov v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   + 3 207 507
  2. BMW                     + 2 526 627
  3. Ferrari                   + 2 232 524
  4. Nissan                  + 1 378 391
  5. Audi USA             + 1 282 030
  6. Porsche                + 1 234 457
  7. Volkswagen         + 739 810
  8. Hyundai                + 661 313
  9. Toyota USA         +  521 996
  10. Honda                   + 511 251

Top 5 automobilových značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   21 999 293
  2. BMW                     17 243 437
  3. Ferrari                   12 803 640
  4. Audi USA             9 959 737
  5. Porsche                5 378 191 

Top 10 značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Disney                   35 644 497
  2. Mercedes-Benz  21 999 293
  3. BMW                     17 243 437
  4. Harley-Davidson 15 136 907
  5. Intel                       14 943 231
  6. Discovery             13 415 062
  7. Ferrari                  12 803 640
  8. MTV                      12 525 640
  9. Tiffany & Co.        11 439 733
  10. Audi USA             9 959 737

Zdroj: SocialBakers

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY