vytisknout velikost písma Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Trojcípa hviezda si v minulom roku viedla najúspešnejšie čo do získavania nových fanúšikov aj ich aktivity, hovorí firma SocialBakers. Automobilky patria na Facebooku k najatraktívnejším značkám.
Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Značka Mercedes-Benz nemeckého koncernu Daimler získala v roku 2013 viac ako tri milióny nových fanúšikov na Facebooku a bola tak v tomto smere najúspešnejšia zo všetkých automobiliek. Vyplýva to z prehľadu spoločnosti SocialBakers.

Za Mercedesom skončili s výrazným odstupom BMW a Ferrari.

Že značky áut na Facebooku "fungujú", dokazuje aj ďalší prehľad z dielne SocialBakers. V rebríčku desiatich globálnych značiek s najväčším počtom interakcií na Facebooku v roku 2013 sú hneď štyri automobilové a jedna motocyklová.

Socialbakers zahrnuli do svojich štatistík značky, ktoré sa objavili v rebríčku Best Global Brands 2013 spoločnosti Interbrands. Vo väčšine prípadov sa jedná o globálne stránky značiek. Automobilky však majú aj regionálne stránky.

Napríklad oficiálna stránka "víťaznej" značky Mercedes-Benz na Facebooku sa aktuálne páči 13 153 847 ľuďom. Stránka Mercedes-Benz Slovenská republika má 36 267 fanúšikov.

Top 10 automobilových značiek 

podľa nárastu počtu fanúšikov v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   + 3 207 507
  2. BMW                     + 2 526 627
  3. Ferrari                   + 2 232 524
  4. Nissan                  + 1 378 391
  5. Audi USA             + 1 282 030
  6. Porsche                + 1 234 457
  7. Volkswagen         + 739 810
  8. Hyundai                + 661 313
  9. Toyota USA         +  521 996
  10. Honda                   + 511 251

Top 5 automobilových značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   21 999 293
  2. BMW                     17 243 437
  3. Ferrari                   12 803 640
  4. Audi USA             9 959 737
  5. Porsche                5 378 191 

Top 10 značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Disney                   35 644 497
  2. Mercedes-Benz  21 999 293
  3. BMW                     17 243 437
  4. Harley-Davidson 15 136 907
  5. Intel                       14 943 231
  6. Discovery             13 415 062
  7. Ferrari                  12 803 640
  8. MTV                      12 525 640
  9. Tiffany & Co.        11 439 733
  10. Audi USA             9 959 737

Zdroj: SocialBakers

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY