vytisknout velikost písma Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Trojcípa hviezda si v minulom roku viedla najúspešnejšie čo do získavania nových fanúšikov aj ich aktivity, hovorí firma SocialBakers. Automobilky patria na Facebooku k najatraktívnejším značkám.
Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Značka Mercedes-Benz nemeckého koncernu Daimler získala v roku 2013 viac ako tri milióny nových fanúšikov na Facebooku a bola tak v tomto smere najúspešnejšia zo všetkých automobiliek. Vyplýva to z prehľadu spoločnosti SocialBakers.

Za Mercedesom skončili s výrazným odstupom BMW a Ferrari.

Že značky áut na Facebooku "fungujú", dokazuje aj ďalší prehľad z dielne SocialBakers. V rebríčku desiatich globálnych značiek s najväčším počtom interakcií na Facebooku v roku 2013 sú hneď štyri automobilové a jedna motocyklová.

Socialbakers zahrnuli do svojich štatistík značky, ktoré sa objavili v rebríčku Best Global Brands 2013 spoločnosti Interbrands. Vo väčšine prípadov sa jedná o globálne stránky značiek. Automobilky však majú aj regionálne stránky.

Napríklad oficiálna stránka "víťaznej" značky Mercedes-Benz na Facebooku sa aktuálne páči 13 153 847 ľuďom. Stránka Mercedes-Benz Slovenská republika má 36 267 fanúšikov.

Top 10 automobilových značiek 

podľa nárastu počtu fanúšikov v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   + 3 207 507
  2. BMW                     + 2 526 627
  3. Ferrari                   + 2 232 524
  4. Nissan                  + 1 378 391
  5. Audi USA             + 1 282 030
  6. Porsche                + 1 234 457
  7. Volkswagen         + 739 810
  8. Hyundai                + 661 313
  9. Toyota USA         +  521 996
  10. Honda                   + 511 251

Top 5 automobilových značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   21 999 293
  2. BMW                     17 243 437
  3. Ferrari                   12 803 640
  4. Audi USA             9 959 737
  5. Porsche                5 378 191 

Top 10 značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Disney                   35 644 497
  2. Mercedes-Benz  21 999 293
  3. BMW                     17 243 437
  4. Harley-Davidson 15 136 907
  5. Intel                       14 943 231
  6. Discovery             13 415 062
  7. Ferrari                  12 803 640
  8. MTV                      12 525 640
  9. Tiffany & Co.        11 439 733
  10. Audi USA             9 959 737

Zdroj: SocialBakers

BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Octavia II je úplne iná liga

Jazdenka Škoda Octavia II

Škoda Octavia je kvalitná a pevná. Ako sme ale napísali v úvode, jej najväčším problémom býva nejasný pôvod mnohých ojazdených áut, obľúbenosť medzi zlodejmi a podvodníkmi a predovšetkým nerealistické očakávania od potenciálnych kupcov.

23. 12. 2016 | Dalibor Žák
Test Jaguar F-Pace S: Anglický rýchlik

Test Jaguar F-Pace S

Jaguar F-Pace S je zaujímavý predovšetkým spôsobom, akým dokáže kombinovať komfort a nadpriemerné jazdné zručnosti.

22. 12. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY