vytisknout velikost písma Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Trojcípa hviezda si v minulom roku viedla najúspešnejšie čo do získavania nových fanúšikov aj ich aktivity, hovorí firma SocialBakers. Automobilky patria na Facebooku k najatraktívnejším značkám.
Najrýchlejšie rastúcou značkou áut na Facebooku je Mercedes-Benz

Značka Mercedes-Benz nemeckého koncernu Daimler získala v roku 2013 viac ako tri milióny nových fanúšikov na Facebooku a bola tak v tomto smere najúspešnejšia zo všetkých automobiliek. Vyplýva to z prehľadu spoločnosti SocialBakers.

Za Mercedesom skončili s výrazným odstupom BMW a Ferrari.

Že značky áut na Facebooku "fungujú", dokazuje aj ďalší prehľad z dielne SocialBakers. V rebríčku desiatich globálnych značiek s najväčším počtom interakcií na Facebooku v roku 2013 sú hneď štyri automobilové a jedna motocyklová.

Socialbakers zahrnuli do svojich štatistík značky, ktoré sa objavili v rebríčku Best Global Brands 2013 spoločnosti Interbrands. Vo väčšine prípadov sa jedná o globálne stránky značiek. Automobilky však majú aj regionálne stránky.

Napríklad oficiálna stránka "víťaznej" značky Mercedes-Benz na Facebooku sa aktuálne páči 13 153 847 ľuďom. Stránka Mercedes-Benz Slovenská republika má 36 267 fanúšikov.

Top 10 automobilových značiek 

podľa nárastu počtu fanúšikov v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   + 3 207 507
  2. BMW                     + 2 526 627
  3. Ferrari                   + 2 232 524
  4. Nissan                  + 1 378 391
  5. Audi USA             + 1 282 030
  6. Porsche                + 1 234 457
  7. Volkswagen         + 739 810
  8. Hyundai                + 661 313
  9. Toyota USA         +  521 996
  10. Honda                   + 511 251

Top 5 automobilových značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Mercedes-Benz   21 999 293
  2. BMW                     17 243 437
  3. Ferrari                   12 803 640
  4. Audi USA             9 959 737
  5. Porsche                5 378 191 

Top 10 značiek

podľa celkového počtu interakcií na Facebooku v roku 2013

  1. Disney                   35 644 497
  2. Mercedes-Benz  21 999 293
  3. BMW                     17 243 437
  4. Harley-Davidson 15 136 907
  5. Intel                       14 943 231
  6. Discovery             13 415 062
  7. Ferrari                  12 803 640
  8. MTV                      12 525 640
  9. Tiffany & Co.        11 439 733
  10. Audi USA             9 959 737

Zdroj: SocialBakers

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY