vytisknout velikost písma Najrýchlejší kabriolet sveta sa volá Brabus 850

Nemecká tuningová spoločnosť sa zameriava na vysokovýkonné úpravy už i tak dosť rýchlych Mercedesov. Jej najnovší počin vychádza z modelu S 63 AMG cabrio.
Najrýchlejší kabriolet sveta sa volá Brabus 850

Štandardný Mercedes-Benz S 63 kabriolet nie je auto, s ktorým by ste patrili k brzdám prevádzky. Vďaka motoru V8 5,5 l s výkonom 430 kW dokáže akcelerovať z pokoja na 100 km/h za 3,9 s a nebyť elektronického obmedzovača nastaveného na 250 km/h, iste by zdolal tristovku. Po zásahu nemeckej tuningovej spoločnosti Brabus sa ale jazdné výkony luxusného kabrioletu posúvajú na ešte zúrivejšiu úroveň.

4-b16aa0373_1.jpg

Po prevŕtaní motora na šesť litrov a výmene prakticky všetkých jeho vnútorností narástol výkon na 625 kW čiže 850 koní. Odtiaľ číslovka v označení "Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio".Pohon všetkých kolies aj sedemstupňová prevodovka pochádzajú zo štandardného modelu. Úpravca sľubuje akceleráciu 0-100 km/h za 3,5 sekundy a najvyššiu rýchlosť 350 km/h. Aj v tomto prípade však rozhoduje elektronický obmedzovač!

Mechanika i aerodynamika vozidla by údajne dovolili ešte vyššie tempo, limitujúcim faktorom sú pneumatiky. Možno najvýrečnejšie svedectvo o dynamickom potenciáli autá poskytuje údaj o zrýchlení 0-200 km/h: 9,4 sekundy. Brabus tak prekonáva všetku mysliteľnú konkurenciu so sťahovacou strechou, od Bentley Continental GT až po dvanásťvalcový Mercedes S 65.

4-b16aa0395_1.jpg

Vedľa úpravy motora ponúka Brabus aj kompletnú sadu aerodynamických doplnkov z uhlíkových vlákien, kolesá rôznych vzorov a veľkostí alebo kompletné prečalúnenie interiéru. Brabus ponúka model 850 už aj ako hotové auto, cenu však nezverejňuje. 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY