vytisknout velikost písma Najlepšie logo má vraj Alfa Romeo. Súhlasíte?

Talianska značka predstihla v internetovej ankete súperov aj tých najzvučnejších mien.

Facebooková stránka Car Memes spojená so serverom Carthrottle.com sa pred časom spýtala svojich fanúšikov, ktoré automobilová logá považujú za najlepšie. V ankete pomerne presvedčivo zvíťazila talianska Alfa Romeo s 13 percentami, keď za sebou nechala Porsche (11%) i Lamborghini (9%).

Z výsledkov asi nebudú mať radosť priaznivci Škody. Okrídlený šíp získal menej ako percento hlasov a skončil tretí od konca, pred Spykerom a Eagle. Na druhú stranu, Škoda sa aspoň dostala medzi 26 nominovaných, čo už neplatí napríklad o Hyundai.

Infographic.jpg
Výsledky hlasovania v koláčovom grafe

V ankete hlasovalo 5763 ľudí, teda asi jedno percento všetkých, ktorým sa stránka Car Memes "páči". Hoci ide o obyčajnú internetovú hračku a nie o seriózny prieskum, výsledky sú nepochybne zaujímavé.

Ako by podľa vás anketa dopadla v slovenských pomeroch?

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY