vytisknout velikost písma Najdrahšie natankujete v noci, tvrdia odborníci. Máte rovnakú skúsenosť?

Najdrahšie natankujete v noci, tvrdia odborníci. Máte rovnakú skúsenosť?

Mnohí z nás zohľadňujú pri výbere čerpacej stanice značku, niektorí tiež lokalitu - pumpy pri diaľniciach alebo vo veľkých mestách bývajú väčšinou najdrahšie. Ale v dennú dobu.

Presne to odporúča vo svojej tlačovej správe nemecká spoločnosť DKV Euro Service. V Nemecku je údajne najvýhodnejšie tankovať medzi 17. a 18. hodinou, naopak v noci a nad ránom býva diesel v nemeckých čerpacích staniciach najdrahší. Záleží tiež na tom, aký je práve deň v týždni. "Najnižšie ceny v Nemecku bývajú v pondelok, v stredu sa zvyšujú a kulminujú vo štvrtok," hovorí v ​​tlačovej správe Ondřej Pavlík, riaditeľ českej a slovenskej pobočky DKV Euro Service.

Dopravca s vozovým parkom osemdesiatich nákladných áut môže podľa neho ušetriť až 60 000 eur, ak len štvrtina jeho vodičov bude tankovať na priecestí Nemeckom medzi piatou a šiestou hodinou popoludní.

DKV sa špecializuje na poskytovanie tankovacích kariet, palubných jednotiek a ďalších služieb najmä pre väčších autodopravcov. Preto vo svojej tlačovej správe rieši ceny nafty v Nemecku, kadiaľ vedú významné tranzitné trasy slovenských a českých dopravcov. Nás by zaujímalo, či má niekto z našich čitateľov podobnú skúsenosť - či už z Nemecka, alebo zo SR.

Všimli ste si niekedy, že by čerpacie stanice menili ceny PHM počas dňa alebo cyklicky v priebehu týždňa? Napíšte nám o tom do diskusie pod článkom.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY