vytisknout velikost písma Najdrahšie natankujete v noci, tvrdia odborníci. Máte rovnakú skúsenosť?

Najdrahšie natankujete v noci, tvrdia odborníci. Máte rovnakú skúsenosť?

Mnohí z nás zohľadňujú pri výbere čerpacej stanice značku, niektorí tiež lokalitu - pumpy pri diaľniciach alebo vo veľkých mestách bývajú väčšinou najdrahšie. Ale v dennú dobu.

Presne to odporúča vo svojej tlačovej správe nemecká spoločnosť DKV Euro Service. V Nemecku je údajne najvýhodnejšie tankovať medzi 17. a 18. hodinou, naopak v noci a nad ránom býva diesel v nemeckých čerpacích staniciach najdrahší. Záleží tiež na tom, aký je práve deň v týždni. "Najnižšie ceny v Nemecku bývajú v pondelok, v stredu sa zvyšujú a kulminujú vo štvrtok," hovorí v ​​tlačovej správe Ondřej Pavlík, riaditeľ českej a slovenskej pobočky DKV Euro Service.

Dopravca s vozovým parkom osemdesiatich nákladných áut môže podľa neho ušetriť až 60 000 eur, ak len štvrtina jeho vodičov bude tankovať na priecestí Nemeckom medzi piatou a šiestou hodinou popoludní.

DKV sa špecializuje na poskytovanie tankovacích kariet, palubných jednotiek a ďalších služieb najmä pre väčších autodopravcov. Preto vo svojej tlačovej správe rieši ceny nafty v Nemecku, kadiaľ vedú významné tranzitné trasy slovenských a českých dopravcov. Nás by zaujímalo, či má niekto z našich čitateľov podobnú skúsenosť - či už z Nemecka, alebo zo SR.

Všimli ste si niekedy, že by čerpacie stanice menili ceny PHM počas dňa alebo cyklicky v priebehu týždňa? Napíšte nám o tom do diskusie pod článkom.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY