vytisknout velikost písma Najdrahšie, najluxusnejšie a najškaredšie obytné auto našlo svojho majiteľa

Najdrahšie, najluxusnejšie a najškaredšie obytné auto našlo svojho majiteľa

Spomínate na obytné auto nesúce označenie eleMMent Palazzo? Predstavovali sme si ho pred viac ako rokom. Kto nevie, o čom je reč, tomu môžeme pripomenúť, že ide o rakúsku superluxusnú verziu obytného vozidla určeného pre (koho iného než) arabských šejkov. Aktuálne sa objavila správa, že sa jeden taký exemplár podarilo predať. Konečne...

Dubajský zákazník si zaobstaral pojazdný palác za tri milióny dolárov. Za túto sumu dostal nový majiteľ okrem "nevšedného" dizajnu napríklad veľkoplošnú televíziu, spálňu vyhotovenú v štýle veľkých palácov alebo terasu, ktorá sa kompletne rozloží po stlačení jedného tlačidla.

Palazzo je schopné ísť rýchlosťou až 150 km/h a jeho dizajn si berie inšpiráciu v ťahačoch budúcnosti, ktorý stvoril v spolupráci s Mercedesom Luigi Colani.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY