vytisknout velikost písma Najdrahšie, najluxusnejšie a najškaredšie obytné auto našlo svojho majiteľa

Najdrahšie, najluxusnejšie a najškaredšie obytné auto našlo svojho majiteľa

Spomínate na obytné auto nesúce označenie eleMMent Palazzo? Predstavovali sme si ho pred viac ako rokom. Kto nevie, o čom je reč, tomu môžeme pripomenúť, že ide o rakúsku superluxusnú verziu obytného vozidla určeného pre (koho iného než) arabských šejkov. Aktuálne sa objavila správa, že sa jeden taký exemplár podarilo predať. Konečne...

Dubajský zákazník si zaobstaral pojazdný palác za tri milióny dolárov. Za túto sumu dostal nový majiteľ okrem "nevšedného" dizajnu napríklad veľkoplošnú televíziu, spálňu vyhotovenú v štýle veľkých palácov alebo terasu, ktorá sa kompletne rozloží po stlačení jedného tlačidla.

Palazzo je schopné ísť rýchlosťou až 150 km/h a jeho dizajn si berie inšpiráciu v ťahačoch budúcnosti, ktorý stvoril v spolupráci s Mercedesom Luigi Colani.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY