vytisknout velikost písma Najdrahšie, najluxusnejšie a najškaredšie obytné auto našlo svojho majiteľa

Najdrahšie, najluxusnejšie a najškaredšie obytné auto našlo svojho majiteľa

Spomínate na obytné auto nesúce označenie eleMMent Palazzo? Predstavovali sme si ho pred viac ako rokom. Kto nevie, o čom je reč, tomu môžeme pripomenúť, že ide o rakúsku superluxusnú verziu obytného vozidla určeného pre (koho iného než) arabských šejkov. Aktuálne sa objavila správa, že sa jeden taký exemplár podarilo predať. Konečne...

Dubajský zákazník si zaobstaral pojazdný palác za tri milióny dolárov. Za túto sumu dostal nový majiteľ okrem "nevšedného" dizajnu napríklad veľkoplošnú televíziu, spálňu vyhotovenú v štýle veľkých palácov alebo terasu, ktorá sa kompletne rozloží po stlačení jedného tlačidla.

Palazzo je schopné ísť rýchlosťou až 150 km/h a jeho dizajn si berie inšpiráciu v ťahačoch budúcnosti, ktorý stvoril v spolupráci s Mercedesom Luigi Colani.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

včera | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY