vytisknout velikost písma Náhrada za Ford Fusion? Mohlo by to byť Tourneo Courier, verí Ford

Tuzemské zastúpenie značky Ford oslovuje zákazníkov modelu Fusion s ponukou svojho malého MPV, odvodeného od najmenšieho Transitu.
Náhrada za Ford Fusion? Mohlo by to byť Tourneo Courier, verí Ford

Z hľadiska celoeurópskeho, ak nehovoríme svetového trhu, nebol odchod Fordu Fusion žiadnou dramatickou udalosťou. Na Slovensku sme to ale videli inak: jednoduché hranaté auto postavené na technike Fiesty u nás bolo roky hitom predajných štatistík. A priamy nástupca neprišiel.

Aktuálna Fiesta je na klientelu Fusion veľmi trendy a málo praktická. B-Max síce ponúka vyšší posed a ľahké nastupovanie, ale malý kufor a interiér, ktorého futuristické poňatie cieľovú skupinu Fusion skôr odrádza ako láka. Ford ale prišiel so zaujímavou myšlienkou: cielene ponúkať majiteľom Fusion model Tourneo Courier.

Hoci sa jedná o inú kategóriu, oba modely majú viac spoločných menovateľov, než by sa mohlo zdať na prvý pohľad. Malý veľkopriestorový Ford je odvodený od Transitu Courier, ktorý zhodou okolností využíva techniku ​​Fiesty - podobne ako kedysi Fusion. Má praktickú karosériu s veľkým vnútorným priestorom, ľahko sa do naj nastupuje a hranatý vzhľad by mohol byť majiteľom Fusion sympatickejší než oblé tvary iných dnešných Fordov.

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY