vytisknout velikost písma Na Slovensku sa testuje maskovaná Kia Venga. Bude to facelift?

Na Slovensku sa testuje maskovaná Kia Venga. Bude to facelift?

Neďaleko Žiliny sme pri jednom výlete stretli dvojicu maskovaných automobilov značky Kia. Podľa všetkého ide o model Venga, otázkou ale zostáva, či kórejská značka pripravuje iba facelift, alebo novú generáciu. Do úvahy pripadajú obidve možnosti.

Že sa chystá facelift, tomu by nasvedčovali nezakryté časti vyfotených automobilov, ktoré sú prakticky identické s aktuálnym prevedením. Na druhú stranu sa Kia Venga predstavila už v roku 2009, takže by vek na novú generáciu už pomaly mala. A navyše podľa neoficiálnych správ pôvodom od kolegov z thekoreancarblog.com sa Kia Venga novej generácie predstaví v roku 2015. Nezostáva nič iné, než si počkať na ďalšie fakty.

Kia Venga prišla ako kompaktné MPV nadväzujúce na štúdiu No 3. Pôvodne sa tento model vyrábal v českých Nošoviciach, v roku 2011 bola výroba presunutá práve do Žiliny. Na slovenskom trhu sa Venga predáva s motormi 1.4 CVVT, 1.6 CVVT, 1.4 CRDi a 1.6 CRDi. Najlacnejšiu verziu kúpite zhruba za 10 tisíc eur.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY