vytisknout velikost písma Na predaj je vydarená replika Bugatti Veyron. Stojí 55-tisíc eur

Na predaj je vydarená replika Bugatti Veyron. Stojí 55-tisíc eur

Vlastniť Bugatti Veyron je pomerne drahá záležitosť, takže prípadným menej hnuteľným záujemcom ostávajú akurát alternatívnejšie riešenia. To naozaj veľmi lacné a nie príliš vkusné pred časom ukázal istý kutil z Belehradu, dnes tu máme o poznanie prepracovanejšiu repliku. A tá je logicky tiež oveľa drahšia.

Základom tohto "Bugatti Veyron" je Mercury Cougar, ktoré dostalo kompletne novú karosériu. Tá je tiež dôvodom pomerne vysokej ceny, pretože predávajúci sľubuju karosériu vyrobenú z karbónu. Treba podotknúť, že na prvý pohľad nevyzerá táto replika vôbec zle a podľa toho, čo predávajúci píše, ani okoloidúci údajne nespoznajú, že okolo nich nejde skutočné Bugatti.

Dôvodom má byť okrem iného aj upravený šesťvalec a hlavne nový výfuk, ktorý zaobstará patričný zvuk. Aj keď sa replika na prvý pohľad tvári, že má motor pred zadnou nápravou, fakticky je pohonná jednotka umiestnená pod prednou kapotou.

Ak máte záujem, nájdete toto auto na ebay.com. Dostane ho ten, kto dá najlepšiu ponuku, prípadne záujemcov, ktorý okamžite zaplatia približne 55-tisíc eur. Čas na rozmyslenie máte najdlhšie do soboty 2. apríla.

Untitled 5.jpgUntitled 12.jpgUntitled 1.jpgUntitled 10.jpgUntitled 13.jpgUntitled 11.jpgUntitled 14.jpgUntitled 2.jpgUntitled 6.jpgUntitled 9.jpgUntitled 7.jpgUntitled 3.jpgUntitled 4.jpgUntitled 8.jpg
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY