vytisknout velikost písma Na predaj je vydarená replika Bugatti Veyron. Stojí 55-tisíc eur

Na predaj je vydarená replika Bugatti Veyron. Stojí 55-tisíc eur

Vlastniť Bugatti Veyron je pomerne drahá záležitosť, takže prípadným menej hnuteľným záujemcom ostávajú akurát alternatívnejšie riešenia. To naozaj veľmi lacné a nie príliš vkusné pred časom ukázal istý kutil z Belehradu, dnes tu máme o poznanie prepracovanejšiu repliku. A tá je logicky tiež oveľa drahšia.

Základom tohto "Bugatti Veyron" je Mercury Cougar, ktoré dostalo kompletne novú karosériu. Tá je tiež dôvodom pomerne vysokej ceny, pretože predávajúci sľubuju karosériu vyrobenú z karbónu. Treba podotknúť, že na prvý pohľad nevyzerá táto replika vôbec zle a podľa toho, čo predávajúci píše, ani okoloidúci údajne nespoznajú, že okolo nich nejde skutočné Bugatti.

Dôvodom má byť okrem iného aj upravený šesťvalec a hlavne nový výfuk, ktorý zaobstará patričný zvuk. Aj keď sa replika na prvý pohľad tvári, že má motor pred zadnou nápravou, fakticky je pohonná jednotka umiestnená pod prednou kapotou.

Ak máte záujem, nájdete toto auto na ebay.com. Dostane ho ten, kto dá najlepšiu ponuku, prípadne záujemcov, ktorý okamžite zaplatia približne 55-tisíc eur. Čas na rozmyslenie máte najdlhšie do soboty 2. apríla.

Untitled 5.jpgUntitled 12.jpgUntitled 1.jpgUntitled 10.jpgUntitled 13.jpgUntitled 11.jpgUntitled 14.jpgUntitled 2.jpgUntitled 6.jpgUntitled 9.jpgUntitled 7.jpgUntitled 3.jpgUntitled 4.jpgUntitled 8.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY