vytisknout velikost písma Na predaj je vydarená replika Bugatti Veyron. Stojí 55-tisíc eur

Na predaj je vydarená replika Bugatti Veyron. Stojí 55-tisíc eur

Vlastniť Bugatti Veyron je pomerne drahá záležitosť, takže prípadným menej hnuteľným záujemcom ostávajú akurát alternatívnejšie riešenia. To naozaj veľmi lacné a nie príliš vkusné pred časom ukázal istý kutil z Belehradu, dnes tu máme o poznanie prepracovanejšiu repliku. A tá je logicky tiež oveľa drahšia.

Základom tohto "Bugatti Veyron" je Mercury Cougar, ktoré dostalo kompletne novú karosériu. Tá je tiež dôvodom pomerne vysokej ceny, pretože predávajúci sľubuju karosériu vyrobenú z karbónu. Treba podotknúť, že na prvý pohľad nevyzerá táto replika vôbec zle a podľa toho, čo predávajúci píše, ani okoloidúci údajne nespoznajú, že okolo nich nejde skutočné Bugatti.

Dôvodom má byť okrem iného aj upravený šesťvalec a hlavne nový výfuk, ktorý zaobstará patričný zvuk. Aj keď sa replika na prvý pohľad tvári, že má motor pred zadnou nápravou, fakticky je pohonná jednotka umiestnená pod prednou kapotou.

Ak máte záujem, nájdete toto auto na ebay.com. Dostane ho ten, kto dá najlepšiu ponuku, prípadne záujemcov, ktorý okamžite zaplatia približne 55-tisíc eur. Čas na rozmyslenie máte najdlhšie do soboty 2. apríla.

Untitled 5.jpgUntitled 12.jpgUntitled 1.jpgUntitled 10.jpgUntitled 13.jpgUntitled 11.jpgUntitled 14.jpgUntitled 2.jpgUntitled 6.jpgUntitled 9.jpgUntitled 7.jpgUntitled 3.jpgUntitled 4.jpgUntitled 8.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY