vytisknout velikost písma Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Ak patríte medzi tých, ktorí financie naozaj riešiť nemusia, potom sa vám ponúka zaujímavá možnosť na automobil pod stromček. Aktuálne je totiž na predaj Koenigsegg Agera N, ktorý existuje len v jednom exemplári. Samozrejme podľa toho aj vyzerá jeho cena.

Nebudeme chodiť okolo horúcej kaše, na toto auto je potrebné približne 1 600 000 eur. Odmenou vám ale bude fakt, že po prvé vlastníte niečo z dielne automobilky Koenigsegg, čo je ešte navyše (a to je to "po druhé") unikátne. Vozidlo počas svojej histórie vystriedalo dvoch majiteľov a aktuálne má najazdených necelých deväť tisíc kilometrov.

Agera N dostala perleťový biely lak karosérie kombinovaný s čiernym karbónom. Okrem obvyklých vecí typu spojlerov sú karbónové dokonca aj kolesá, spätné zrkadlá majú pôvod v modeli One: 1 a napríklad také svetlá pochádzajú z Agery RS. Ak sa pýtate, ako sa na staršie auto dostali veci z nových špeciálov, vysvetlenie je jednoduché. Koncom roku 2014 bol automobil poslaný do továrne, kde bol upravený.

Koenigsegg Agera N síce nedosahuje na výkon 1 MW (teda 1360 k) ako One: 1, ale aj 838 kW (1140 koní) by mohlo do bežnej prevádzky bohato stačiť. Ak vás tento stroj zaujíma, nasledujte odkaz na stránky Super Vettura, kde sa ponúka na predaj.

agera_02.jpgagera_07.jpgagera_14.jpgagera_15.jpgagera_16.jpgagera_17.jpgagera_18.jpgagera_12.jpgagera_01.jpgagera_03.jpgagera_04.jpgagera_05.jpgagera_06.jpgagera_08.jpgagera_09.jpgagera_10.jpgagera_11.jpgagera_13.jpg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY