vytisknout velikost písma Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Ak patríte medzi tých, ktorí financie naozaj riešiť nemusia, potom sa vám ponúka zaujímavá možnosť na automobil pod stromček. Aktuálne je totiž na predaj Koenigsegg Agera N, ktorý existuje len v jednom exemplári. Samozrejme podľa toho aj vyzerá jeho cena.

Nebudeme chodiť okolo horúcej kaše, na toto auto je potrebné približne 1 600 000 eur. Odmenou vám ale bude fakt, že po prvé vlastníte niečo z dielne automobilky Koenigsegg, čo je ešte navyše (a to je to "po druhé") unikátne. Vozidlo počas svojej histórie vystriedalo dvoch majiteľov a aktuálne má najazdených necelých deväť tisíc kilometrov.

Agera N dostala perleťový biely lak karosérie kombinovaný s čiernym karbónom. Okrem obvyklých vecí typu spojlerov sú karbónové dokonca aj kolesá, spätné zrkadlá majú pôvod v modeli One: 1 a napríklad také svetlá pochádzajú z Agery RS. Ak sa pýtate, ako sa na staršie auto dostali veci z nových špeciálov, vysvetlenie je jednoduché. Koncom roku 2014 bol automobil poslaný do továrne, kde bol upravený.

Koenigsegg Agera N síce nedosahuje na výkon 1 MW (teda 1360 k) ako One: 1, ale aj 838 kW (1140 koní) by mohlo do bežnej prevádzky bohato stačiť. Ak vás tento stroj zaujíma, nasledujte odkaz na stránky Super Vettura, kde sa ponúka na predaj.

agera_02.jpgagera_07.jpgagera_14.jpgagera_15.jpgagera_16.jpgagera_17.jpgagera_18.jpgagera_12.jpgagera_01.jpgagera_03.jpgagera_04.jpgagera_05.jpgagera_06.jpgagera_08.jpgagera_09.jpgagera_10.jpgagera_11.jpgagera_13.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY