vytisknout velikost písma Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Ak patríte medzi tých, ktorí financie naozaj riešiť nemusia, potom sa vám ponúka zaujímavá možnosť na automobil pod stromček. Aktuálne je totiž na predaj Koenigsegg Agera N, ktorý existuje len v jednom exemplári. Samozrejme podľa toho aj vyzerá jeho cena.

Nebudeme chodiť okolo horúcej kaše, na toto auto je potrebné približne 1 600 000 eur. Odmenou vám ale bude fakt, že po prvé vlastníte niečo z dielne automobilky Koenigsegg, čo je ešte navyše (a to je to "po druhé") unikátne. Vozidlo počas svojej histórie vystriedalo dvoch majiteľov a aktuálne má najazdených necelých deväť tisíc kilometrov.

Agera N dostala perleťový biely lak karosérie kombinovaný s čiernym karbónom. Okrem obvyklých vecí typu spojlerov sú karbónové dokonca aj kolesá, spätné zrkadlá majú pôvod v modeli One: 1 a napríklad také svetlá pochádzajú z Agery RS. Ak sa pýtate, ako sa na staršie auto dostali veci z nových špeciálov, vysvetlenie je jednoduché. Koncom roku 2014 bol automobil poslaný do továrne, kde bol upravený.

Koenigsegg Agera N síce nedosahuje na výkon 1 MW (teda 1360 k) ako One: 1, ale aj 838 kW (1140 koní) by mohlo do bežnej prevádzky bohato stačiť. Ak vás tento stroj zaujíma, nasledujte odkaz na stránky Super Vettura, kde sa ponúka na predaj.

agera_02.jpgagera_07.jpgagera_14.jpgagera_15.jpgagera_16.jpgagera_17.jpgagera_18.jpgagera_12.jpgagera_01.jpgagera_03.jpgagera_04.jpgagera_05.jpgagera_06.jpgagera_08.jpgagera_09.jpgagera_10.jpgagera_11.jpgagera_13.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY