vytisknout velikost písma Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Na predaj je unikátny Koenigsegg Agera N. Stojí 1,6 milióna eur

Ak patríte medzi tých, ktorí financie naozaj riešiť nemusia, potom sa vám ponúka zaujímavá možnosť na automobil pod stromček. Aktuálne je totiž na predaj Koenigsegg Agera N, ktorý existuje len v jednom exemplári. Samozrejme podľa toho aj vyzerá jeho cena.

Nebudeme chodiť okolo horúcej kaše, na toto auto je potrebné približne 1 600 000 eur. Odmenou vám ale bude fakt, že po prvé vlastníte niečo z dielne automobilky Koenigsegg, čo je ešte navyše (a to je to "po druhé") unikátne. Vozidlo počas svojej histórie vystriedalo dvoch majiteľov a aktuálne má najazdených necelých deväť tisíc kilometrov.

Agera N dostala perleťový biely lak karosérie kombinovaný s čiernym karbónom. Okrem obvyklých vecí typu spojlerov sú karbónové dokonca aj kolesá, spätné zrkadlá majú pôvod v modeli One: 1 a napríklad také svetlá pochádzajú z Agery RS. Ak sa pýtate, ako sa na staršie auto dostali veci z nových špeciálov, vysvetlenie je jednoduché. Koncom roku 2014 bol automobil poslaný do továrne, kde bol upravený.

Koenigsegg Agera N síce nedosahuje na výkon 1 MW (teda 1360 k) ako One: 1, ale aj 838 kW (1140 koní) by mohlo do bežnej prevádzky bohato stačiť. Ak vás tento stroj zaujíma, nasledujte odkaz na stránky Super Vettura, kde sa ponúka na predaj.

agera_02.jpgagera_07.jpgagera_14.jpgagera_15.jpgagera_16.jpgagera_17.jpgagera_18.jpgagera_12.jpgagera_01.jpgagera_03.jpgagera_04.jpgagera_05.jpgagera_06.jpgagera_08.jpgagera_09.jpgagera_10.jpgagera_11.jpgagera_13.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY