vytisknout velikost písma Na predaj je Škoda Fabia R5, s ktorou jazdil Nasser Al-Attiyah

Na predaj je Škoda Fabia R5, s ktorou jazdil Nasser Al-Attiyah

Nechcete si takto počas piatku urobiť radosť nákupom jednej Fabie? Nie, neponúkame žiaden litrový trojvalec, ale naopak tú najostrejšiu Fabiu, akú si v súčasnosti môžete zaobstarať. Reč je o súťažnom špeciáli R5, ktorý nepredáva nikto iný ako Nasser Al-Attiyah.

Auto, s ktorým Nasser vyrazil na pár pretekov, má výrobné číslo 028. Konkrétne sa zúčastnilo len troch závodov, a to menovite minuloročnej španielskej rallye, kde Al-Attiyah došiel za Pontusom Tidemandom a Jánom Kopeckým na treťom mieste v kategórii WRC 2, tohtoročnej katarskej rallye a rallye Kuvajt 2016. Mimochodom v Katare Al-Attiayh vyhral.

Celkovo predávaný automobil najazdil v Španielsku 319 km, v Katare 241 km a v Kuvajte ďalších 211 km. Nastavený je na šotolinu, ale ak si to budete priať, dostanete auto pripravené pre preteky na asfalte. Ponúkaná Fabia R5 by nemala byť nijako poškodená, ale v rámci predaja nedostanete žiadne náhradné diely. 

qatar_2.jpgqatar_4.jpgqatar_5.jpgqatar_6.jpgqatar_1.jpgqatar_3.jpg

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY