vytisknout velikost písma Na predaj je "nový" Volkswagen Golf z roku 1995. Nemá ani 3000km

Za približne 14-tisíc eur môžete mať úplne nový Volkswagen Golf. V Nemecku sa za tú istú sumu predáva Golf z roku 1995.
Na predaj je "nový" Volkswagen Golf z roku 1995. Nemá ani 3000km

Ak máte na konte približne 14-tisíc eur k a zháňate nejaký hatchback, potom si môžete vyberať. Jednou z možností bude aj slušne vybavený Volkswagen Golf. Práve toľko ale stojí aj jeden Golf ponúkaný v Nemecku, lenže nejde o úplne nový automobil, ale o ojazdené auto z roku 1995. Kúzlo tohto exemplára spočíva v tom, že za celú svoju históriu prešiel iba 2330 km. Je tak prakticky nový.

Automobil bol celý čas garážovaný a je po prvom majiteľovi. Konkrétne ide o verziu s atmosférickým dvojlitrom s výkonom 85 kW (116 k), ktorý spolupracuje s automatickou prevodovkou a podľa predávajúceho ponúka aj bohatú výbavu zahŕňajúcu napríklad elektricky ovládané okná alebo klimatizáciu.

Podľa fotiek vyzerá predávaný Golf naozaj pekne, ale pravdou je, že za požadovanú sumu môžete kúpiť mnoho zaujímavejších youngtimerov. Pokiaľ ste ale toho názoru, že viac ako dvadsať rokov starý Golf za skoro 14-tisíc eur stojí, inzerát nájdete na mobile.de.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY