vytisknout velikost písma Na predaj je Ford Focus WRC z roku 2001, s ktorým jazdil Carlos Sainz

Na predaj je Ford Focus WRC z roku 2001, s ktorým jazdil Carlos Sainz

Občas sa objaví na predaj veľmi zaujímavý stroj. Okrem rôznych historických automobilov si môžete kúpiť napríklad aj závodné špeciály, ako nedávno ukázala Škoda Fabia R5, ktorú predával samotný Nasser Al-Attiyah. Dnes tu máme kombináciu oboch. Starý závodný Ford Focus WRC z roku 2001, s ktorým pre zmenu jazdil Carlos Sainz.

Toto konkrétne auto bolo údajne postavené pre sezónu 2001 a Carlos Sainz s ním napríklad došiel druhý na Rallye Monte Carlo. Neskôr s ním jazdil škótsky pretekár Euan Thorburn. Podľa informácií od predajcu automobil prešiel minulý rok zásadnou opravou, v rámci ktorej bol kompletne renovovaný motor aj prevodovka a vozidlo okrem iného dostalo aj nový lak. Odvtedy najazdil tento závodný Focus približne 300 km.

Ford Focus WRC ponúka britská spoločnosť Hippo Motor Group. Ak máte záujem, budete potrebovať 89 890 libier.

Závodný Focus WRC používal dvojlitrový preplňovaný štvorvalec vybavený priamym vstrekovaním paliva, sekvenčnou prevodovkou a pohonom všetkých kolies. Maximálny výkon 224 kW (305 k) motor ponúkol pri 6500 ot ./min a krútiaci moment vrcholil hodnotou 550 Nm. Hmotnosť automobilu bola iba 1230 kg.

fcrs_01.jpgfcrs_02.jpgfcrs_03.jpgfcrs_10.jpgfcrs_04.jpgfcrs_08.jpgfcrs_05.jpgfcrs_06.jpg
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY