vytisknout velikost písma Na predaj je Ford Focus WRC z roku 2001, s ktorým jazdil Carlos Sainz

Na predaj je Ford Focus WRC z roku 2001, s ktorým jazdil Carlos Sainz

Občas sa objaví na predaj veľmi zaujímavý stroj. Okrem rôznych historických automobilov si môžete kúpiť napríklad aj závodné špeciály, ako nedávno ukázala Škoda Fabia R5, ktorú predával samotný Nasser Al-Attiyah. Dnes tu máme kombináciu oboch. Starý závodný Ford Focus WRC z roku 2001, s ktorým pre zmenu jazdil Carlos Sainz.

Toto konkrétne auto bolo údajne postavené pre sezónu 2001 a Carlos Sainz s ním napríklad došiel druhý na Rallye Monte Carlo. Neskôr s ním jazdil škótsky pretekár Euan Thorburn. Podľa informácií od predajcu automobil prešiel minulý rok zásadnou opravou, v rámci ktorej bol kompletne renovovaný motor aj prevodovka a vozidlo okrem iného dostalo aj nový lak. Odvtedy najazdil tento závodný Focus približne 300 km.

Ford Focus WRC ponúka britská spoločnosť Hippo Motor Group. Ak máte záujem, budete potrebovať 89 890 libier.

Závodný Focus WRC používal dvojlitrový preplňovaný štvorvalec vybavený priamym vstrekovaním paliva, sekvenčnou prevodovkou a pohonom všetkých kolies. Maximálny výkon 224 kW (305 k) motor ponúkol pri 6500 ot ./min a krútiaci moment vrcholil hodnotou 550 Nm. Hmotnosť automobilu bola iba 1230 kg.

fcrs_01.jpgfcrs_02.jpgfcrs_03.jpgfcrs_10.jpgfcrs_04.jpgfcrs_08.jpgfcrs_05.jpgfcrs_06.jpg
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY