vytisknout velikost písma Na predaj je Fiat 500 s motorom Subaru. Máte záujem?

Na predaj je Fiat 500 s motorom Subaru. Máte záujem?

Na internete sa každú chvíľu objavuje na predaj nejaké to zaujímavé auto. O niekoľkých sme už písali a dnes tu máme ďalšie. Ide o celkom nenápadne vyzerajúci Fiat 500, ktorý si ale neponechal továrenskú techniku. Vzadu skrýva prekvapenie z dielne automobilky Subaru.

Nečakajte ale žiadnu brutálnu prestavbu, v rámci ktorej by sa do tohto malého automobilu nasťahoval preplňovaný štvorvalec z WRX STI. Autor si vystačil s menej radikálnou úpravou, keď vymenil pôvodný motor za benzínový štvorvalec Subaru EA-81. Fiat 500 tak dostal motor s objemom 1,8 litra, ktorý v sériovej podobe dával 54 kW (74 k) a 127 Nm.

Tento konkrétny motor ale prešiel ešte drobnými úpravami, takže by mal byť výkon vyšší. Krútiaceho momentu je údajne toľko, že je jednotka úplne zbytočná, vodič sa v pokoji môže rozbiehať rovno na dvojke.

Pekný Fiat 500 s motorom Subaru je aktuálne na predaj na stránke Craigslist. Pôvodný majiteľ si vozidlo cení na osemnásť tisíc dolárov, čo je suma, ktorá ani nepokrýva náklady na prestavbu. Zlou správou je skutočnosť, že tento Fiat stojí v Miami.

500_5.jpg500_1.jpg500_2.jpg500_3.jpg500_4.jpg500_6.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY