vytisknout velikost písma Na nové Audi Q7 si údajne počkáme ešte rok

Na nové Audi Q7 si údajne počkáme ešte rok

Prvá generácia veľkého SUV značky Audi patrí k najdlhšie slúžiacim modelom na trhu. Predstavená bola už na jeseň 2005 vo Frankfurte.

Zvesti o príchode novej generácie sa objavujú v pravidelných intervaloch už najmenej dva roky. Veď generačná obmena technicky príbuzných modelov prebehla dávno. Nový Volkswagen Touareg je na trhu od roku 2010, rovnako ako druhá generácia Porsche Cayenne. Oba modely pritom používajú techniku ​, ktorú dostane aj budúce Audi Q7.

Automobilka z Ingolstadtu si ale dáva s odhalením nového modelu načas. Britský časopis Auto Express teraz prišiel s informáciou, že svetovú premiéru budúceho Audi Q7 možno očakávať až na autosalóne v Paríži v roku 2014.

Podobne ako obaja jeho príbuzní aj nové Audi Q7 medzigeneračne výrazne schudne. Stále by však malo byť najväčšie z trojice a poskytovať až sedem miest na sedenie. Podľa Auto Expressu dostane ako prvý model svojej značky novú trojrozmernú masku chladiča. Vzhľad prednej časti by mal čiastočne vychádzať z minuloročného konceptu Audi Crosslane Coupé.

V ponuke motorov nie je na mieste čakať žiadne prekvapenia. Stopercentne môžeme počítať s preplňovaným zážihovým osemvalcom 4,0 l a s dieselmi 3.0 TDI a 4.2 TDI.

Nové Audi Q7 sa bude vyrábať v bratislavskej továrni Volkswagenu.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY