vytisknout velikost písma Na nové Audi Q7 si údajne počkáme ešte rok

Na nové Audi Q7 si údajne počkáme ešte rok

Prvá generácia veľkého SUV značky Audi patrí k najdlhšie slúžiacim modelom na trhu. Predstavená bola už na jeseň 2005 vo Frankfurte.

Zvesti o príchode novej generácie sa objavujú v pravidelných intervaloch už najmenej dva roky. Veď generačná obmena technicky príbuzných modelov prebehla dávno. Nový Volkswagen Touareg je na trhu od roku 2010, rovnako ako druhá generácia Porsche Cayenne. Oba modely pritom používajú techniku ​, ktorú dostane aj budúce Audi Q7.

Automobilka z Ingolstadtu si ale dáva s odhalením nového modelu načas. Britský časopis Auto Express teraz prišiel s informáciou, že svetovú premiéru budúceho Audi Q7 možno očakávať až na autosalóne v Paríži v roku 2014.

Podobne ako obaja jeho príbuzní aj nové Audi Q7 medzigeneračne výrazne schudne. Stále by však malo byť najväčšie z trojice a poskytovať až sedem miest na sedenie. Podľa Auto Expressu dostane ako prvý model svojej značky novú trojrozmernú masku chladiča. Vzhľad prednej časti by mal čiastočne vychádzať z minuloročného konceptu Audi Crosslane Coupé.

V ponuke motorov nie je na mieste čakať žiadne prekvapenia. Stopercentne môžeme počítať s preplňovaným zážihovým osemvalcom 4,0 l a s dieselmi 3.0 TDI a 4.2 TDI.

Nové Audi Q7 sa bude vyrábať v bratislavskej továrni Volkswagenu.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY