vytisknout velikost písma Na detroitský autosalón mieri ostrá koncepcia Infiniti Q50 Eau Rouge

Na detroitský autosalón mieri ostrá koncepcia Infiniti Q50 Eau Rouge

Do predajov postupne prichádza nové Infiniti Q50, ktoré je prvým modelom, na ktorého vývoji sa plne podieľal samotný Sebastian Vettel. Do Detroitu má však namierené prevedenie, ktoré bude mať k seriálu F1 trochu bližšie, a to ako svojím vzhľadom, tak (dúfajme) schopnosťami a konečne tiež názvom.

Nový koncept so volá Q50 Eau Rouge. Odkial sa tento názov vzal to snáď ani nie je nutné pripomínať. V tlačovej správe sa bohužiaľ k tejto téme zatiaľ nedočítate prakticky nič. Tešiť sa máme na spoluprácu s tímom Red Bull, takže zaručene nebude núdza o pekne drahé prvky vylepšujúce aerodynamiku, ako sme si ich mohli prezrieť napríklad pri špeciálnom Infiniti FX Vettel Edition.

Podrobnosti budú onedlho nasledovať.

q501.jpg
Foto: Infiniti

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY