vytisknout velikost písma Mugen Vezel Concept: kompaktná Honda pod paľbou tuningu

Mugen Vezel Concept: kompaktná Honda pod paľbou tuningu

Že sa na tokijskom autosalóne predstaví malé SUV Vezel z dielne automobilky Honda, o tom sme vás informovali s predstihom. Rovnako ako už bol spomenutý fakt, že sa táto novinka predstaví v úprave od spoločnosti Mugen. Na svetlo sveta sa dostali aj prvé fotografie, takže bolo jasné, na čo sa asi tak zhruba môžeme tešiť.

Lenže Mugen po oficiálnej premiére prekvapil. Koncept vyzerá ešte odvážnejšie, než sa pôvodne zdalo. Spoločnosť chcela demonštrovať svoje možnosti, takže si okrem klasických vylepšení typu iného nárazníka, strešného spojlera a tak ďalej môžeme prezrieť napríklad riadne vylepšené blatníky. Výsledok vyzerá trochu zvláštne, ale treba podotknúť, že sa stále bavíme iba o koncepte.

Honda Vezel ako taká má samozrejme namierené aj na európsky trh, kde sa kompaktným SUV pomerne darí. Bohužiaľ pre prípadných záujemcov máme zlú správu, tento rok sa v Európe táto novinka predávať nebude. Dočkáme sa až v roku 2015.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY