vytisknout velikost písma MTM predstavuje Audi S8 schopné rozbehnúť sa až na 325 km/h

MTM predstavuje Audi S8 schopné rozbehnúť sa až na 325 km/h

Spoločnosť MTM prišla s veľmi zaujímavou úpravou, ktorá používa ako základ Audi S8. Po zásahu technikov je vlajková loď automobilky Audi schopná pokoriť stovku za menej ako 3,5 sekundy a maximálne sa rozbehnúť na 325 km/h. A to je hodnota daná obmedzovačom!

Štandardné Audi S8 disponuje výkonom 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, ako sa toto monštrum volá, ponúka 559 kW (760 k) dostupných pri 5950 ot./min a vrchol krútiaceho momentu 945 Nm (štandardom je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h ide 10,51 s po štarte a maximálne sa rozbehne na 325 km/h.

Maximálna rýchlosť je ale obmedzená vzhľadom na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajne nemala mať problém ani s rýchlosťou 350 km/h. Ak máte záujem o zvýšenie výkonu na spomínaných 559 kW (760 k), pripravte si 35 000 eur. Ďalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stoja 21" kolesá a za aerodynamický bodykit vytiahnete 15 000 eur. Sčítané a podčiarknuté, auto na fotkách má hodnotu v prepočte 188 460 eur.

mtm_audi_01.jpgmtm_audi_02.jpgmtm_audi_03.jpgmtm_audi_04.jpgmtm_audi_05.jpgmtm_audi_06.jpgmtm_audi_07.jpgmtm_audi_08.jpgmtm_audi_09.jpgmtm_audi_10.jpgmtm_audi_11.jpgmtm_audi_12.jpgmtm_audi_13.jpgmtm_audi_14.jpgmtm_audi_15.jpgmtm_audi_16.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY