vytisknout velikost písma MTM predstavuje Audi S8 schopné rozbehnúť sa až na 325 km/h

MTM predstavuje Audi S8 schopné rozbehnúť sa až na 325 km/h

Spoločnosť MTM prišla s veľmi zaujímavou úpravou, ktorá používa ako základ Audi S8. Po zásahu technikov je vlajková loď automobilky Audi schopná pokoriť stovku za menej ako 3,5 sekundy a maximálne sa rozbehnúť na 325 km/h. A to je hodnota daná obmedzovačom!

Štandardné Audi S8 disponuje výkonom 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, ako sa toto monštrum volá, ponúka 559 kW (760 k) dostupných pri 5950 ot./min a vrchol krútiaceho momentu 945 Nm (štandardom je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h ide 10,51 s po štarte a maximálne sa rozbehne na 325 km/h.

Maximálna rýchlosť je ale obmedzená vzhľadom na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajne nemala mať problém ani s rýchlosťou 350 km/h. Ak máte záujem o zvýšenie výkonu na spomínaných 559 kW (760 k), pripravte si 35 000 eur. Ďalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stoja 21" kolesá a za aerodynamický bodykit vytiahnete 15 000 eur. Sčítané a podčiarknuté, auto na fotkách má hodnotu v prepočte 188 460 eur.

mtm_audi_01.jpgmtm_audi_02.jpgmtm_audi_03.jpgmtm_audi_04.jpgmtm_audi_05.jpgmtm_audi_06.jpgmtm_audi_07.jpgmtm_audi_08.jpgmtm_audi_09.jpgmtm_audi_10.jpgmtm_audi_11.jpgmtm_audi_12.jpgmtm_audi_13.jpgmtm_audi_14.jpgmtm_audi_15.jpgmtm_audi_16.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY