vytisknout velikost písma MTM predstavuje Audi S8 schopné rozbehnúť sa až na 325 km/h

MTM predstavuje Audi S8 schopné rozbehnúť sa až na 325 km/h

Spoločnosť MTM prišla s veľmi zaujímavou úpravou, ktorá používa ako základ Audi S8. Po zásahu technikov je vlajková loď automobilky Audi schopná pokoriť stovku za menej ako 3,5 sekundy a maximálne sa rozbehnúť na 325 km/h. A to je hodnota daná obmedzovačom!

Štandardné Audi S8 disponuje výkonom 382 kW (520 k), MTM S8 Talladega, ako sa toto monštrum volá, ponúka 559 kW (760 k) dostupných pri 5950 ot./min a vrchol krútiaceho momentu 945 Nm (štandardom je 650 Nm) dostupný od 1700 do 5500 ot./min. V praxi upravená limuzína od Audi zvládne stovku za 3,48 sekundy, 200 km/h ide 10,51 s po štarte a maximálne sa rozbehne na 325 km/h.

Maximálna rýchlosť je ale obmedzená vzhľadom na pneumatiky. MTM S8 Talladega by údajne nemala mať problém ani s rýchlosťou 350 km/h. Ak máte záujem o zvýšenie výkonu na spomínaných 559 kW (760 k), pripravte si 35 000 eur. Ďalších 2200 eur zaplatíte za úpravu podvozku, 6300 eur stoja 21" kolesá a za aerodynamický bodykit vytiahnete 15 000 eur. Sčítané a podčiarknuté, auto na fotkách má hodnotu v prepočte 188 460 eur.

mtm_audi_01.jpgmtm_audi_02.jpgmtm_audi_03.jpgmtm_audi_04.jpgmtm_audi_05.jpgmtm_audi_06.jpgmtm_audi_07.jpgmtm_audi_08.jpgmtm_audi_09.jpgmtm_audi_10.jpgmtm_audi_11.jpgmtm_audi_12.jpgmtm_audi_13.jpgmtm_audi_14.jpgmtm_audi_15.jpgmtm_audi_16.jpg

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY