vytisknout velikost písma Môžete použiť iPhone namiesto brzdových doštičiek na Porsche 911? Áno!

Aby niekto použil iPhone ako brzdové doštičky v aute, to vidíme naozaj prvýkrát. Výsledok "testu" je ale veľmi prekvapivý.
Môžete použiť iPhone namiesto brzdových doštičiek na Porsche 911? Áno!

Čo urobíte, keď máte osem iPhonov a jedno Porsche 911 (996)? Ak ste rovnaký blázon ako pán na priloženom videu, pokúsite sa určiť, či by išli mobilné telefóny použiť ako núdzové riešenie namiesto originálnych brzdových doštičiek.

Už sme videli veľa videí, v ktorých sa iPhone prestreluje samopalom AK-47, prechádza tankom, drví v kuchynskom mixéri alebo dáva na koľaje pod vlak. Ale aby niekto použil iPhone ako brzdové doštičky v aute, to vidíme naozaj prvýkrát.

Áno, je to veľmi uletený nápad, ale hovorí sa, že Spojené štáty sú krajinou neobmedzených možností... Výsledok "testu" je ale veľmi prekvapivý, aspoň teda v prvej fáze, kedy samozvaní vedci skúšajú funkciu bŕzd v rýchlosti 20 míľ za hodinu (32 km/h).

Avšak na videu môžete tiež vidieť, čo urobia iPhony na mieste brzdových doštičiek Porsche v rýchlosti 40 míľ za hodinu (64 km/h) a dokonca 60 míľ za hodinu (96 km/h). Perfektnú znalosť angličtiny tentoraz nepotrebujete, obsah oznámenia vám bude úplne jasný.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY