vytisknout velikost písma Môže byť vôbec Toyota Prius športová? Tuneri si myslí, že áno

Na technike sa nič zásadné nemení, tuning od Tom's Racing sa obmedzuje len na vzhľad.
Môže byť vôbec Toyota Prius športová? Tuneri si myslí, že áno

Nová generácia hybridu Toyota Prius dostala tuningový paket. Japonská spoločnosť Tom's Racing zjavne žije v presvedčení, že aj tento hybrid môže byť športový. Alebo to máme brať ako recesiu? Nech už je to akokoľvek, tento kit na nový Prius sa bude oficiálne predávať.

000.jpg003.jpgAk vám už tak výrazný predný nárazník nestačí, môžete si na neho nechať namontovať atrapu aerodynamického loga. Podobný kus plastu je k dispozicii aj na bočné prahy

Na technike sa nič zásadné nemení. Spaľovací motor Toyota Prius tak bude mať stále rovnakých 72 kW (98 k) výkonu a termálne účinnosť cez 40%.

Tuning od Tom 's Racing sa obmedzuje len na vzhľad. Okrem nárazníkov a prahov dostane Prius aj iné kolesá s nízkoprofilovými pneumatikami a komickú štvoricu koncoviek výfuku. Ale poznáte to, čím viac koncoviek, tým viac tuningu...

004.jpg001.jpgŠtyri koncovky výfuku sú presne to, čo Toyota Prius potrebuje. Bez nich by nebola dostatočne "športová". Výkon hybridného systému sa meniť nebude

Štvrtá generácia Toyoty Prius je aktuálne uvedená na svetové trhy. Pod kapotou má stále štvorvalec 1,8 l pracujúci v upravenom Atkinsonovom cykle. Toyota sľubuje nižšiu spotrebu paliva, vylepšené jazdné vlastnosti, vyššiu kultivovanosť a komfort a dokonca aj lepšie a komunikatívnejšie riadenie.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY