vytisknout velikost písma Môže byť vôbec Toyota Prius športová? Tuneri si myslí, že áno

Na technike sa nič zásadné nemení, tuning od Tom's Racing sa obmedzuje len na vzhľad.
Môže byť vôbec Toyota Prius športová? Tuneri si myslí, že áno

Nová generácia hybridu Toyota Prius dostala tuningový paket. Japonská spoločnosť Tom's Racing zjavne žije v presvedčení, že aj tento hybrid môže byť športový. Alebo to máme brať ako recesiu? Nech už je to akokoľvek, tento kit na nový Prius sa bude oficiálne predávať.

000.jpg003.jpgAk vám už tak výrazný predný nárazník nestačí, môžete si na neho nechať namontovať atrapu aerodynamického loga. Podobný kus plastu je k dispozicii aj na bočné prahy

Na technike sa nič zásadné nemení. Spaľovací motor Toyota Prius tak bude mať stále rovnakých 72 kW (98 k) výkonu a termálne účinnosť cez 40%.

Tuning od Tom 's Racing sa obmedzuje len na vzhľad. Okrem nárazníkov a prahov dostane Prius aj iné kolesá s nízkoprofilovými pneumatikami a komickú štvoricu koncoviek výfuku. Ale poznáte to, čím viac koncoviek, tým viac tuningu...

004.jpg001.jpgŠtyri koncovky výfuku sú presne to, čo Toyota Prius potrebuje. Bez nich by nebola dostatočne "športová". Výkon hybridného systému sa meniť nebude

Štvrtá generácia Toyoty Prius je aktuálne uvedená na svetové trhy. Pod kapotou má stále štvorvalec 1,8 l pracujúci v upravenom Atkinsonovom cykle. Toyota sľubuje nižšiu spotrebu paliva, vylepšené jazdné vlastnosti, vyššiu kultivovanosť a komfort a dokonca aj lepšie a komunikatívnejšie riadenie.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY