vytisknout velikost písma Môže byť vôbec Toyota Prius športová? Tuneri si myslí, že áno

Na technike sa nič zásadné nemení, tuning od Tom's Racing sa obmedzuje len na vzhľad.
Môže byť vôbec Toyota Prius športová? Tuneri si myslí, že áno

Nová generácia hybridu Toyota Prius dostala tuningový paket. Japonská spoločnosť Tom's Racing zjavne žije v presvedčení, že aj tento hybrid môže byť športový. Alebo to máme brať ako recesiu? Nech už je to akokoľvek, tento kit na nový Prius sa bude oficiálne predávať.

000.jpg003.jpgAk vám už tak výrazný predný nárazník nestačí, môžete si na neho nechať namontovať atrapu aerodynamického loga. Podobný kus plastu je k dispozicii aj na bočné prahy

Na technike sa nič zásadné nemení. Spaľovací motor Toyota Prius tak bude mať stále rovnakých 72 kW (98 k) výkonu a termálne účinnosť cez 40%.

Tuning od Tom 's Racing sa obmedzuje len na vzhľad. Okrem nárazníkov a prahov dostane Prius aj iné kolesá s nízkoprofilovými pneumatikami a komickú štvoricu koncoviek výfuku. Ale poznáte to, čím viac koncoviek, tým viac tuningu...

004.jpg001.jpgŠtyri koncovky výfuku sú presne to, čo Toyota Prius potrebuje. Bez nich by nebola dostatočne "športová". Výkon hybridného systému sa meniť nebude

Štvrtá generácia Toyoty Prius je aktuálne uvedená na svetové trhy. Pod kapotou má stále štvorvalec 1,8 l pracujúci v upravenom Atkinsonovom cykle. Toyota sľubuje nižšiu spotrebu paliva, vylepšené jazdné vlastnosti, vyššiu kultivovanosť a komfort a dokonca aj lepšie a komunikatívnejšie riadenie.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY